|
View Poll Results: Antenne voor,op ut dak, of op de kont | |||
Origineel | 27 | 77.14% | |
Dak | 4 | 11.43% | |
Kont | 4 | 11.43% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
ideetjes voor mijn mk1 jetta 1.5 JB..wat te doen?
Zit al een tijdje te dubben over wat meer PK's op eenvoudige wijze en waar ik de antenne voor de radio moet gaan plaatsen.
voor de antenne 3 opties: -Origineel maar dan wel een kort sprietje -op het dak ala 16V antenne -op de kont zeg maar net als origineel maar dan aan de achterkant. Verder zat ik te denken om een 1.6 of 1.8 krukas te plaatsen en eventueel de dellorto's derop te zetten. en ander uitlaatsysteem. Voorwaarde voor de tuning is wel dat het snel te plaatsen moet zijn in verband met het feit dat de jett nu mijn dagelijkse auto is dus het moet in een dag of weekend in of op te bouwen zijn en het moet niet de spuigaten uitlopen qua kosten.
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups Last edited by Menace : 04-02-2007 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Antenne waar hij hoort!
|
|
||||
|
||||
Zorg eerst maar eens dat dat hok
er een beetje toonbaar op komt te staan, daarna kijken naar een antenne |
|
||||
|
||||
Quote:
ga niet de boel spuiten/rollen als er toch zowieso aan gelast moet worden :P ken zelf ook niet lassen, m'n pa gelukkig wel maja of die daar nog zin in heeft. verder houdt de jettt ut wel ff uit totdat het zover is
|
||||
|
||||
ORIGINEEL natuurlijk!
|
||||
|
||||
Quote:
speciaal voor Lennart aangepast
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Het punt is voor mij juist dat de jetta niet echt origineel blijft, maar een lichtgewicht auto moet worden, oke radio scheelt ook weer gewicht, maar is soms toch wel aangenaam. Kuipjes, rolkooi en 3 of 4 puntsgordels, 8V of 16V op dellorto's...need I say more?
|
||||
|
||||
je vroeg naar onze mening waar de antenne moest komen, op de originele plaats dus...
|
||||
|
||||
Quote:
zekers en word ook gewaardeerd, ik legde alleen even uit waarom ik die vraag stel Iemand ook nog ideeen over de tjoening en die evt daar ook onderdelen voor hebben? Oh jah, volgens mijn tuningsboek moet bij het plaatsen van de krukas ook nog de compressie verhoogd worden, waar je dus voor zou moeten vlakken normaal gesproken, weet iemand in hoeverre dit nodig zou zijn, of hoeft dit eigenlijk niet??
|
||||
|
||||
Een Jetta met kuipstoelen, rolkooi en 3-4 puntsgordels?? En 16v?? Vind dit meer bij een Golfje passen. Jetta is voor opa's Daarbij is een golf ook lichter
Maargoed, jou feestje uiteraard. Kunt ook zo'n BMW-antenne erop schroeven, samen met M3 spiegels Succes! ps. Dit is niet lullig bedoeld, maar de originele antenne hoort gewoon bij deze auto, ongeacht de inhoud/stijl.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben graag anders en golfjes 1 zie je al zoveel, ok dan kan je beter een fridolin bouwen ma die is voor mij niet te betalen opa auto met jong iemand+ snel blok = onverwacht en ik verras mensen graag bij ut stoplicht Maar antenne op originele plek staat genoteerd. edit: Ow enne voor diegene die stemmen zou ik ook graag de reden weten waarom ori,op het dak of op de kont... /edit:
Golf 2 GTI 16V (86) Passat 35i 1800i CL sedan 13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met... Ascension is the mother of all mockups Last edited by Menace : 04-02-2007 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Als je er echt een lichtgewicht van wilt bouwen....zeg ik: geen stap terug dus GEEN radio en dus GEEN antenne, met webers of dellorto's komt de muziek vanzelf.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo heb ik ook een hele tijd gedacht en rondgereden en ik denk dat ie der mettertijd ook wel weer uit gaat maar zover is het nog lang niet vrees ik... Maar net wat je zegt, met dellorto's wil je geen muziek horen maar alleen de motor/uitlaat
|
||||
|
||||
Quote:
amen dus ook geen dash, vloerbekleding etc etc. |
|
||||
|
||||
Koop een i-pod, o.i.d. Veel lichter en geen antenne nodig.
Maar idd, zoals de meesten al zeggen, OF origineel, OF helemaal niks. En dan ga ik mee met helemaal niks, aangezien het dus licht-gewicht moet zijn. Ik rij nu al een poosje zonder radio in de Passat, en de VR6 maakt dat een heel eind goed! |
|
||||
|
||||
Geen antenne! Antenne is lelijk, heb hem ook van de golf verwijderd. Op mijn jetta 1 had ik trouwens een 16V gemonteerd (maar dat was omdat de andere door de roest eruit was gevallen)
Geluid van de uitlaat is mooi zat! |
|
|||
|
|||
Je kunt ook een binnenantenne nemen... die werken op 12V en kan je gewoon in je dashboard plaatsen achter de radio bijv. Heb ik een tijdje gehad en werkt goed! Bij interesse - PM
|
|
||||
|
||||
menace...laat die radio toch zitten...monteer die dellorto`s maar die je toen van me hebt gekocht