|
||||
|
||||
Aankoop VW Golf MK3 TDI
Hallo,
Ik wil morgen gaan kijken naar een Golf TDI uit 96, kost 2600. Kan iemand mij tips geven waar ik op moet letten? Bedankt! |
|
||||
|
||||
Gewoon op de standaard dingen letten; roest, rook uit de uitlaat (vooral ook bij het starten), hoe loopt de motor, testritje in maken etc.
Ook ffk kijken of ie niet gaat koken
|
||||
|
||||
Altijd ffe checke of tie 4 wielen heeft, sjah je zult maar een auto kopen met drie wielen... Kan maar zo gebeuren...
|
|
||||
|
||||
Quote:
-LOL- o.a. het plaatwerk rondom de tankvulopening op roest contoleren, ja, ook bij een Golf 3!!! Verder de bodemplaat, vooral daar rondom rubber stoppen, daarom heen kan roest zitten.
|
|||
|
|||
Als je iemand kent die VAGcom heeft deze persoon mee nemen en de tdi uitlezen, veel motorische problemen zijn te herkennen met VAGcom gelukkig.
|
||||
|
||||
Ik heb nu een ander, een TDI met 340 op de teller uit 96.
Wil er 2450 voor hebben en krijg 1250 voor inruil Vento TD met 240 op de teller. Hoeveel kan een TDI blok hebben? 4 a 5 ton? Hang van rijstijl af. Is het verstandig om een TDI met 340 op de teller te kopen of andere kijken? |
|
||||
|
||||
Quote:
Pff, een TDI kan veel hebben, maar 340 is best veel. Ik zou lekker je vento houden en daar mee verder kachelen, heeft een ton minder gelopen! |
|
||||
|
||||
Dat vindt ik dus ook Bedankt
|