|
|||
|
|||
waterbak
Ben bezig met het opknappen van mijn golf 1
nu wil ik de waterbak eruit halen voor een "cleanere" look. Mag dit? kan ik er problemen mee krijgen bij de politie en word de auto zonder waterbak nog apk goedgekeurd? mvg |
|
||||
|
||||
Het mag in principe wel, maar wat ook belangrijk is, wat voor modeljaar jou golf is, tot en met modeljaar 1979 zat het chassisnummer op de rechter veerpoot ingeslagen, bij latere jaren op de rand van de waterbak, dat nummer moet dan ergens anders worden ingeslagen, door iemand van de RDW neem ik aan.
En een veerpootbrug moet je maar in dat geval monteren.
|
||||
|
||||
Als hij op die rand van de waterbak zit kan hij inderdaad verplaatst worden. Maar dat mag niet zomaar. Het nummer moet dan beschadigd zijn en de auto moet in "standaard" staat met het blok wat er op kenteken bijstaat bij de RDW neergezet worden. Dan kan het bijvoorbeeld onder je achterbank ingeslagen worden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neuh...meen je dat dat stukej 0,6 mm poepplaat ook maar enige vorm van torsie op zich neemt? |
|
|||
|
|||
haha bedankt iedereen hij blijft dus zitten heb straks ander blokje erin dus geen goedkeuring...
|
|
||||
|
||||
Lekker laten zitten dat ding,anders zet je je ventilator aan,en dan lekker die oliedampen enz in je bek geblazen...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ik ben ook met een golf 1 bezig en heb hem er wel uit gehaald
brief naar de rdw geschreven en mocht wel alleen moet ik even het chassisnr wel even laten omzetten, en dat moet door hun. kosten zijn ongeveer 80/90 euro. |