|
||||
|
||||
23 mei: VW Noord meeting Ter Apel
Sta ik een beetje te lamlullen in Stadskanaal...
Denk ik:"Goh... 't wordt tijd om eens in de bolide te stappen en naar huis te kachelen!" Eenmaal aangekomen op de parkeerplaats vind ik onder mijn ruitenwisser een stenciltje met daarop de vermelding: 23 mei: VW NOORD Meeting Circuit Polderputten Ter Apel met sprints en slaloms en alles... Wie gaat erheen? |
|
||||
|
||||
Tis geen grote meeting, maar wel erg gezellig, dus ik zou zeggen, ga gewoon even een kijkje nemen! Wij zijn dan misschien nét terug uit Oostenrijk dus we gaan niet, maar vorig jaar zijn we wel geweest en we hebben erg gelachen, qua auto's, tja.. helaas nemen veel mensen niet de moeite om op de wat kleinere meetings te gaan kijken maar vorig jaar stonden er toch nog veel mooie en bekende auto's. Gewoon gaan dus
|
||||
|
||||
Aaietoo...
GA sowieso wel even kijken, t is nog geen 10 km rijden bie mijn huis weg... Zie wel wat het wordt |
|
||||
|
||||
Doe ze de groeten van ons
|
||||
|
||||
Heleen
|
|
|||
|
|||
Helaas, dan is er weer een meeting in Duitsland.... dus voor ons geen Ter Apel.
|
|
||||
|
||||
ik ben er dan niet... anders had ik wel willen kijken!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
ben dan net terug uit oostenrijk.....dus zal ik nog liggen te slapen denk ik
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ben ik er ook net weer, maar ga gelijk door naar 't volgende treffen. :p |