|
||||
|
||||
Steffan BCW 14" 7+8J incl banden
Mijn Steffan`s mogen wel in de bingo, want ik doe er toch niet zoveel mee. Voor zijn ze 7J et24 en achter 8J et15. Er zitten Dunlop SP9000 banden om in de maat 195/45. De voorste banden zijn bijna op en de achterste banden hebben nog veel profiel, maar achter hebben ze wel wat aanloopschade. Voorste velgen zijn als nieuw en de achterste hebben een paar kleine beschadegingen (stukjes lak eraf gesprongen en bijgewerkt door vorige eigenaar). Velgen zijn verder goed, maar moeten nog een keer gebalanceerd worden ivm onbalans rond de 100 km/h.
Vraagprijs: 300€ en inruil van een setje 14" LM/Staal met redelijke banden. Laatste is wel belangrijk anders heb ik op het moment niets waar mijn auto op kan staan |
|
|||
|
|||
graag eerste optie !!
gr. Marijn
|
||||
|
||||
schopje
|
|
||||
|
||||
En ik maar denken dat Steffans zo geliefd zijn
|
|
||||
|
||||
Sorry, heb ze al in t klein
Wat als ik geen 14" ter inruil heb.... Wat kosten ze me dan? Denk dat t wel bruut zal staan onder mijn daily jetta1 |
|
||||
|
||||
Lijkt mijn auto wel (ik wil ook zwarte stalen bumpers ).
Heb een serieus persoon @ vwforum (ja kom daar soms ook ). Als dit niets wordt laat ik het wel weten. |
|
||||
|
||||
als dat niks wordt pm me dan maar even heb er wel belang bij en nog wel een setje 5.5j origineel mk 1 staal mvg folkert
|
|
||||
|
||||
En als dat niks wordt, PM mij maar
Kan wel ff kijken in LoodsB wat daar aan velgen ligt... Maar als je ze zonder inruil wilt verkopen hoor ik t ook graag! |
|
||||
|
||||
heb nog wel een setje staal 14inch met 175/65/14 winterbanden kuhmo nog geen 5000 km gereden....pm maar je prijs dan
|
|
||||
|
||||
Nou .. de zeer geïnteresseerde persoon van het top vwforum laat niets meer van zich horen. Dus bij deze is alles weer mogelijk.
@ Ferry24 .. winterbanden en 175/65 staan me allebei niet zoveel aan |
|
||||
|
||||
Hier nog wat duidelijke foto`s van alle velgen. 1 van de achtervelgen heeft dus lakschade (stukjes afgesprongen) .. schade aan de velg is er niet of minimaal. Aanloopschade op de achterbanden is hier ook goed te zien. Kleine tip: je kan de achterbanden wel omwisselen zodat de schade aan de binnenkant zit .. ziet niemand het
|
|
||||
|
||||
Heb interesse, kan alleen niet inruilen. Als je mij een prijs kan geven wat je er zo voor wilt hebben zonder inruil ?
Mag ook via PM. Ik hoor wel van je, |