|
|||
|
|||
Positie & afmetingen typeplaatjes kofferklep
Hallo,
op mijn GTI wil ik graag de emblemen erop zetten, maar de achterklep is strak gemaakt dus de gaatje ontbreken. Graag zou ik van iemand hier de afmetingen krijgen zodat ik weet op welke positie ik de emblemen moet plakken. Graag zou ik willen weten: - verticale afstand tussen onderkant kofferklep en onderkant embleempjes - horizontale afstand van emblemen tot aan de eerste knik van kofferklep Ik hoop dat deze beschrijving duidelijk is, jullie snappen zeker wat ik bedoel. Alvast heel erg bedankt Btw. weet iemand van jullie toevallig het artikelnummer van de sticker die achter de tankdop zit? Kan het nergens vinden... Last edited by Sjoes 85 : 14-06-2008 at 08:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er toevallig pas één bij Volkswarenhaus.de gekocht. Daar staat op: 806.173.110 A. Maar als ik dat nummer intik in de Pretka kent die dat niet.
Why do you press harder on a remote control if you know the battery is dead? Last edited by PeterZ : 14-06-2008 at 11:37. Reason: typo |
|
||||
|
||||
VOLKSWAGEN-logo 4cm van onder en 3cm van de zijkant (gemeten van de linker onderhoek van het logo)
GOLF GTI-logo 3cm van onder (gemeten vanaf de GTI letters) en ook 3cm uit de zijkant. hopelijk kun je er iets mee. Succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
Hier kan ik ZEKEr iets mee! dankjewel!! En bedankt voor het artikelnummer van de sticker, ik ga er maandag direct achteraan |
|
|||
|
|||
Tadaaaa:
De kleur zoals je op de foto kunt zien is redelijk goed, zoals ie in het echt ook is Ondanks het slechte weer vandaag lijkt het alsof ie licht geeft! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|