|
||||
|
||||
Blijft niet stationair lopen
Hoi,
Ik ben net weg geweest met m'n MK1 1.5 automaat (JB). Ik ben weg gereden van huis, en na 3 min moest ik even stilstaan voor een kruisende auto, en toen viel de motor uit. Dus ik opnieuw gestart en m'n weg vervolgd. En dit bleef maar gebeuren zodra ik in z'n D stil stond of in z'n N. Ook wanneer de motor op temperatuur was. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik ben vanmiddag even op en neer geweest om te tanken, en toen had ik er geen last van. Kan het iets te maken hebben met de hoeveelheid benzine of dop oid? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfe probleem, en bij mij is het mijn versnellingsbak. Waarschijnlijk mijn olie, maar dat weet ik maandag pas zeker. Als het vernieuwd is
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je stationair regelaar niet werkt door een kapotte zekering.
Waardoor hij af en toe uit valt als je afremt of stil staat.
|
|||
|
|||
Ik had er ook wel is last van gehad, caberateur schoon gemaakt en mijn probleem was verholpen.
|