|
||||
|
||||
Jetta 1: witte knipperlichten naast koplamp
Zoals de titel al aangeeft, witte knipperlichten voor een jetta 1 gezocht.
Degene die je naast je koplampen schroeft, dus niet die kleintjes die soms in het zijscherm zitten Nieuw of gebruikt, mag allebei. Als iemand een adresje weet waar ze te bestellen zijn, graag! |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, maar zo veel ga ik toch niet uitgeven aan 2 van zulke knipperlichtjes Logisch dat het niet net zo goedkoop is als zijschermknipperlichten voor een golf 3 of 4 bijv, maar dit lijkt me toch wel een euro of 50 te duur.... Dan maar 2e hands of uit het buitenland o.i.d., suggesties blijven welkom! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat 2de hands witte knippers niet zo snel te krijgen zijn want iedereen zoekt ze volgens mij zo goedkoop mogelijk .
|
||||
|
||||
Veel succes met het zoeken naar
goedkopere witte knippers Ik heb ze zelf voor 75 euro van Stijn kunnen kopen (2e hands ongebruikt?), en heb ze verder nog nergens te koop gezien, behalve bij Roland Visser (v/d link)... Ook in heel Essen tijdens de Motorshow nergens gezien... |
|
||||
|
||||
Klop ze zijn nergens te koop.
Ik heb voor de mijne ook rond de 100 euro betaald ook bij bovenstaande en dat is al twee jr geleden.Veel goedkoper zullen ze dus niet worden. suc6 met zoeken. |
|
||||
|
||||
Ik wil ze straks ook ......
|
||||
|
||||
Ben er al bang voor ja, heb wat setjes oranje knipperlichten liggen, zelf maar eens aan de knutsel gaan denk ik...
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze in 2004 op mania gekocht, maar nooit gebruikt -> verkocht aan Sponzer
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren net een setje witte binnen gekregen. Moet alleen nog ff de staat bekijken.
Ik dacht aan 60 indien ze in goede staat zijn. Zal morgen of vanavond even wat foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
Ik heb foto's geprobeerd te maken.... Maar ik weet nu dat je dat niet moet proberen als de camera al een paar uur in de vrieskou ligt...
Ik heb ze wel even goed bekeken. Er zitten in het glas (kunststof) een aantal krasjes en kleine scheurtjes. (waarschijnlijk van het poetsen en van steenslag) Kiwi had als eerste gereageerd dat hij ze wou hebben en voor 60 mag hij ze komen halen. Groetjes, Bert
|
||||
|
||||
Bert,
graag even je contactgegevens per pm |
|
||||
|
||||
06 27566607. Beuningen Gelderland.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bel je zodra ik klaar ben met werken, hou ze maar vast |
|
||||
|
||||
Quote:
Check je PM's (prive berichtjes) mr Arend!
|
||||
|
||||
Ik heb de lampjes nog steeds liggen.
Een met lamp fitting en een zonder. Paar krasjes en een aantal scheurtjes. Kiwi was geweest, maar die had verwacht dat ze in betere staat zouden zijn. Van SlimMasterShady heb ik niets meer gehoord. Iemand anders nog interesse voor 50 euro?