![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf 2 onderdelen
BSA 16inch velgen 7j 4x100..stoeprand schade maar pas gebalenceerd dus zeker recht met redelijke banden €Verkocht Gti 16v inlaatbuizen 16v nr127 133 223 a d €30 ![]() gti 8v 1 Zwarte hoedenplank zonder gaten €25 golf 1.3 verlagingset 60/40 mist alleen de voorste veerschotels €100 ![]() ![]() spiegel nieuwe type (blauw) €15 ![]() dynamo €25 ![]() ruitenwisser motortje €15 ![]() Booskijker voor enkele lampen €10 Verkocht ![]() kachel unit bedieningspaneel €10 ![]() 3stk originele cl binnenspiegel (foto onderaan) €5 antenne voor in zijscherm met kabel €8 ![]() spiegels nieuwe type (rood gespoten)voor het mooie moeten ze gespoten worden €15 ![]() sport logo (niet vw) €5 ![]() vw logo achterzijde met pinnetjes enzo€15 ![]() ![]() klink bestuurderskant 2x €15 Horn cl €5 ![]() oranje knipperlichten dunne type ![]() wolfsburg Logo de vierkante €7,50 ![]() 2 gordels ![]() voor het dashbord €5 ![]() deur slot ![]() nieuw erbij: mistlampglaasjes en beugels voor in de g60 bumper €30 achtergordels €15 oranje knippers voor in voor scherm embleemloze grill ![]() achterlichten helder wit.€30...en originele zwarte (hella)€50 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Koplampen Smoke met kruis €35(verkocht) ![]() enkele wisser (motor +wisser afdek dopje)€30 Traanplaten voor Golf 2 (2stuks)€45 Intercooler gtd plus de slangen en 2 kappen...€Gereserveerd gtd dynamo..Gereseveerd diverse emblemen en logo's van de gtd gtd voor in de voorschermen Gt in de dunne strip Golf gtd achterkant vw logo grijs (ps Votex Console is al Verkocht pas de hele advertentie binnekort wel aan) spullen wat ik niet weet wat het is of hoe het heet ![]() koolstoffilter ![]() motorsteun versnellingsbakzijde ![]() remvloeistofindicator ![]() stuurstang ![]() carteronluchtingfilter, (tenminste daar wordt het vaak voor gebruikt) Benzine druk metertje ![]() komen vast nog spullen bij Veel interieur zooi raamhendels verstelknop spiegels ![]() ![]() zoals bakje voor zekeringkast heb je iets nodig vraag maar raak!!!veel 8v motor onderdelen liggen (kleine dingtjes dan) Als het mee zit volgende week gaat een 16v uitelkaar ![]() Alles is bespreekbaar ![]() Foto's op aanvraag van alles!! ook zijn de spullen mee te nemen na de meeting waar ik heen ga ![]() versturen(kan soms even duren) (sommige spullen) ![]() Optehalen in Den haag gr Mark Last edited by Edition_one : 15-01-2007 at 23:11. |
|
||||
|
||||
![]() achtergordels nog beschikbaar?
antenne kleur in uitgeschoven toestand zwart? bekabeling koplampen incl. stekkers stadslicht? |
|
||||
|
||||
![]() achtergordels heb ik nog ja
antenne is weg volgens mij en bekabeling hele kabelboom tot zekeringkast ofzo?
|
||||
|
||||
![]() nee alleen bekabeling in het front
|
|
||||
|
||||
![]() en nog wat spul
isolatiemat onder vloerkleed bijrijderskant, stelwiel en geleider met getande rail om dynamo te stellen (van 16 v) onderdelen schuifdak (rechter geleider van het windklepje) dorpellijsten l & r raammechanisme aan bestuurderskant noem je prijs en we spreken wat af |
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze gaat na de 25ste uit elkaar dus heb het vast wel allemaal liggen maar wat heb je ervoor over pb me dat maar voor alles
|
|||
|
|||
![]() die grille+booskijkert
kost da? |
|
||||
|
||||
![]() zijn beide niet in super staat..
daarom maar 15€
|
|||
|
|||
![]() Als het volgende week zaterdag uitkomt kom ik die golf GTD bij je halen
en gelijk een UP |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat is niet in super staat? zijn er lipjes afgebroken of iets dergelijks? |
|
||||
|
||||
![]() Jeps
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en wat is er alleen mis met de booskijker? |
|
||||
|
||||
![]() die zit op die grill geplakt zodoende
![]()
|
||||
|
||||
![]() kleine voorbumper?
binnen achteruitkijkspiegel? buitenspiegels gelijk welk kleur wat is je prijs en zou dit kunnen opgezonden worden ik ben namelijk van belgie maar dan de andere kant tegen de franse grens
|
||||
|
||||
![]() buiten spiegel grijs en rood allebei matig
achteruitkijk spiegel heb ik nog wel ja kan opgestuurd worden ja
|
||||
|
||||
![]() ff opgeschoond voor je
|
||||
|
||||
![]() Dankje wel richard
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is de lijstenset al weg? Ik heb er zeker interesse in!
|
|
||||
|
||||
![]() ja de hele gtd is al weg
|
|||
|
|||
![]() En uitelkaar en ook al weer weg
![]() ![]() |