#1
|
||||
|
||||
Laswerk aan gat bodem en dorpel
Hier wat foto's van de herstelwerkzaamheden aan de bodem en dorpel.
Volgens de APK moest ik er wel eens wat aan gaan doen, want volgens hem zou het nu snel gaan. (zichtbaar was alleen een klein beetje roest achter het krikpunt lingsvoor) Na het slijpwerk bleek er een gat in de bodem te zitten naast de dorpel van zo'n 30 cm lang en 5 breed In de dorpel zat een kleiner gat maar toch ook behoorlijk. Hiervoor netjes plaatjes gemaakt die er precies invielen en dit gelast. Deze foto's staan echter op de mobiel en hier heb ik nog geen kabel van. De volgende foto's zijn van na het lassen en strak slijpen en staat het geheel in de zinkspray. Ik ben behoorlijk trots op het eindresultaat. Mijn credits voor mijn broertje voor zijn perfecte laswerk De velsrand na het herstellen hier miste zo'n 25cm van. De onderkant na herstelwerkzaamheden. De binnenkant na herstelwerkzaamheden (voetenbak bij pedalen) Goed te zien tot waar we de kit hebben moeten wegslijpen. De carosseriekit Velsrand in de kit Onderkant in de kit Binnen in de kit Nieuwe stoelen sinds vorige week, type 3 gti-edition stoelen Nu nog in de unterbodenschutz zetten en de binnenkant netjes in kleur. Maar met dit weer duurt het drogen eeuwig. Last edited by g-men : 22-01-2007 at 22:01. |
#2
|
||||
|
||||
ik heb maar weinig verstand van laswerk, maar ziet er niet slecht uit zou ik zeggen.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#3
|
||||
|
||||
Op de kit staat trouwens : binnen 3 dagen spuiten anders weer schuren voor spuiten, maar wat is nu de minimale droogtijd, en zeker in dit weer. Hij staat namelijk buiten. Zondag middag in de kit gezet en ben van plan om het morgen af te werken.
|
#4
|
||||
|
||||
als je het plaatwerk er in gelast heb en niet een nieuw deelover het oude een stukje gelegt en dan lassen, en je hebt beide kanten netjes in de lak gezet..
zou ik zeggen lijkt me prima. |