|
|||
|
|||
Nieuwe Golf 1 Club in (Nederlandstalig) Belgie
Golf 1 liefhebbers,
onze zuiderburen zijn de domsten niet. Een paar hebben zelfs het initiatief genomen een club op te richten voor de originele Golfjes 1 die er onder ons te vinden zijn. Ook aanverwanten zoals cabrio, jetta en caddy zijn van harte welkom. Check deze site voor meer info: http://vwgolf.karelschiepers.be/index.html het lidgeld bedraagt slechts €10 per jaar. 1 juli is er een vette toertocht door de ardennen! Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
how how
|
|
|||
|
|||
Ze vragen om leden met originele auto`s nog.
En dan zie ik hier een foto van een cabrio, weinig origineels meer aan eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de "Original Golf 1 IG", de Golf 1 club waar ik bij ben, hebben ze dus het woord "Original" in de clubnaam, maar zijn ze ook blij dat élke Einser, ook getuned(!), überhaupt behouden blijft, dat is in feite het belangrijkste.
|
|||
|
|||
mischien idee om in nederland club te beginnen?
kheb een poosje geleden wel op een advertentie gereageerd. dit ging om een golf register. enkele mensen die alle kentekens van de in nl rijdende golfjes 1 verzamelen. en later misschien een site voor maken. groeten |
|
||||
|
||||
Als een club echt iets voor mij kan
betekenen, en er een goeie wederzijdse werking is... Wil ik me best aansluiten bij zo'n club... Vaak is dit niet zo Wij worden zelf ook vaak gevraagd of er uit onze meetings e.d. een clubje vloeit, maar dat laten we voorlopig maar in het midden. Probeer maar eens serieuze vrijwilligers te vinden die overal voor willen zorgen en altijd klaar willen staan voorde club... Valt nogal tegen Dus ik vrees dat die club er van ons (www.watercooled.nl) uit niet zo 1 2 3 zal komen. We houden het mooi bij een jaarlijkse meeting voorlopig. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heet de oprichter toevallig Jelle?
|
|||
|
|||
Quote:
Kun je me zeggen wie dat zijn en hoe hen te bereiken? wil zelf wel eens weten hoeveel golfjes 1 in NL nog op kenteken geregistreerd staan, maar denk dat je dat het snelst en beste bij de RDW kunt opvragen... Groeten |
|
|||
|
|||
Quote:
waar is jullie jaarlijkse meeting en wanneer? Groeten, Dennis |
|
|||
|
|||
dat register heb ik email adres wel van: Mk1_register@hotmail.com
tussen MK1 en register staat een laag streepje( voor de duidelijkheid ) ff maile kweet niet meer prcies hoe het in elkaar steekt vr gr |
|
||||
|
||||
Quote:
Stel eens voor anders? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ennnnn daar wastie alweer! *zucht* Houdt het nou nooit op...
|
|||
|
|||
Dankjewel! k ga dat eens checken inderdaad van die kentekenregistraties.
grtz |
|
||||
|
||||
ik zou dermee opassen...
|
|
||||
|
||||
Ja, inderdaad, niet doen!
|
|||
|
|||
Quote:
want? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jelle is een of andere spammer, iemand die al meerdere keren heeft geprobeerd hier op het forum alles door elkaar te brengen, om zo de sfeer te verpesten.
|
||||
|
||||
Quote:
Hou vooral onze site in de gaten, daar komt de informatie op te staan wanneer het bekend is. 11 februari hebben we een bespreking, en daaruit zal de datum e.d. blijken www.watercooled.nl Hier staan ook foto's van de vorige 3 edities De meeting zal ook dit jaar weer in Assen zijn, bij VW Store Assen. Kun je mooi met Type17 meerijden Of samen op de camping staan met je collega's van "original Golf1 IG" |
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, op naar Assen! @Sjoes85: ik had er toch verleden jaar een thread over gestart op het forum van de Golf1-IG, was je dat vergeten?