![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een sloper een mk2 1.6 td uit 1987
Heb hier alles van te koop: Voorbumper met chromen bies 25 euro Achterbumper met chromen bies 25 euro Centrale vergrendeling 35 euro Compleet zwart velours interieur 50 euro Binnenverlichting met tijdsvertraging 15 euro Orgiuneel schuifdak zonder roest 15 euro Chromen lijsten om ruiten 35 euro Carrosserie 1987 1.6 td niet nieuw 40 euro Voor de rest alles nog!! Alles er zelf afhalen!! regio nijmegen bellen svp 0653625748 Last edited by vento tdi : 09-03-2007 at 20:17. |
|
||||
|
||||
![]() 3 of 5 deurs?
|
||||
|
||||
![]() Heb wel interesse in de lijsten. Hoe is het chrome? En zijn ze ergens gebarsten? Vooral de lijsten van de voorruit willen nog wel eens kapot gaan.
![]() En heb je misschien een foto van het intereieur? En inderdaad: 3 of 5 deurs?
|
|||
|
|||
![]() 3 deurs
Kan geen foto's maken heb geen internet helaas |
|
||||
|
||||
![]() pb
Last edited by aal : 14-03-2007 at 00:17. |
|
||||
|
||||
![]() Waar is het eventueel op te halen? En te bezichtigen.
Als het dichtbij is kom ik even een kijkje nemen. Kan ik gelijk foto's maken en online zetten als je wil.
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|
||||
|
||||
![]() ik bied je 35 euro voor de bumpers...
|
|||
|
|||
![]() voor 40 mag je ze hebben
|
|
||||
|
||||
![]() is die binnenverlichting smoked of helder?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reserveer ze maar voor me! ![]() en heb je toevallig foto's van de bumpers? en ook van het interieur? ![]()
Last edited by ArjenE : 16-03-2007 at 21:04. |
|
|||
|
|||
![]() de binnenverlichting is niet smoked maar helder, anders had hij in de cabrio gezeten.
en arjen bel me even krijg je alle gegevens. Het interieur is nu voor 35 euro te halen. Wel alles zelf demonteren en snel zijn, hij word volgende week opgeladen. |
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb
![]()