|
||||
|
||||
Mn "nieuwe" Golf GTDi uit '88
Jaja, heb samen met mn broertje een dieseltje erbij gekocht, ik voor de vele kilometers voor mn werk. En voor hem als eerste auto'tje...
Het is een rode Golf GTD met intercooler (80pk) uit 1988 er staat nu iets van 203.000 op de teller, maar of dat echt klopt... Vandaag samen met mn broertje de hele dag staan schoonmaken, bumpers en lijsten zwart, staaltjes weer goed schoon, matjes gehaald, schuifdakje goed schoongemaakt en op de sloop nog wat kleine dingetjes gehaald o.a. een zwarte hoedeplank zonder gaten! plannen: andere smalle bumpers, en daarna eerst maar ff rijden Hier de eerste foto's. ps: het is mn broertje op de foto's: Ja, dat is een schuifdakje ja
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit
Hoe heb je die bumpers weer zwart gekregen? Bij mijn Golf zijn ze nogal grijsachtig |
|
|||
|
|||
Netjes ding joh.
leuk dat afgeknipte peugoet 205 GTI embleempje |
|
||||
|
||||
tja, GT tekentje zat er al op he
en bumpers weer zwart met bumpercleaner van de hema
|
||||
|
||||
Deze Golf II ziet er nog goed uit! Ik heb zelf al eens een stuk met zo´n 80PK Golf II turbodiesel mogen rijden, rijdt lekker, al veel power bij lage toeren, ik vond hem in dit toerengebied spontaner reageren bij gas bijgeven dan mijn 1e Pirelli GTI die ik toen pas had.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 17-03-2007 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Erg mooie wagen, Arjen! Opvallend dat er steeds meer (G)TD's boven water komen.
Ik zou zelf wel graag een Jetta GTD willen hebben, maar zijn haast niet te vinden... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
super foto, die blik |
|
||||
|
||||
en samen met mn golf 1 mx:
|
||||
|
||||
super heb je eindelijk de diesel die je nodig hebt voor de vele km's. veel plezier ermee. Alleen nog plat op z'n smoel en je hebt een dikke golf.
Ferry |
|
||||
|
||||
Mooie gtd ziet er netjes uit veel plezier/succes ermee
|
||||
|
||||
Nette auto Arjen! Verkopen?
|
||||
|
||||
Ja supernetjes!! Mooie cruizer...
|
|
||||
|
||||
Mooie strakke Golf!
|
||||
|
||||
Echt supernetjes! Ik wou dat de mijne zo was... En zeker die 80 pk zou ik een uitkomst vinden , wat zal dat lekker rijden . Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt die van jou ook wel zo snel krijgen als een 80 pk hoor ,rij anders eens met mij mee in de rode jetta ,kun je eens voelen hoe die rijd! En @ ArjenE, mooie auto hoor ! Ziet er goed uit! zeker met zo'n motor een erg mooie basis!
|
||||
|
||||
en nu word het moeilijk als ik op de parkeerplaats kom... links of rechts? standaard golf 2 op diesel of opgeleukte golf 1 op benzine?
lastige keuze!
|
||||
|
||||
Golf 2 ook opleuken
|
|
|||
|
|||
2 vette golfjes heb je nu idd! mooi man!
|
|
||||
|
||||
Fijne golfjes!
Zo'n diesel is toch wel ideaal voor woon-werk verkeer. Ik heb het verbruik van mn MX nog niet nagekeken/gerekend, maar óf mn benzinemeter lijd aan autisme, of dat ding zuipt gewoon verrekte veel. |