|
||||
|
||||
ouwe school
saai filmpje maar heb het toch maar ge-upload
ben alles van m'n oude naar mn nieuwe comp aan het zetten en kwam een filmpje tegen van het oude VWF, rondrit georganisserd door team Meerssen. geen idee meer hoe en wat maar misschien herkent iemand een auto http://www.youtube.com/watch?v=Q5TNwjJdzKg chris en ik zaten in die rode jetta
|
||||
|
||||
Gingen jullie een ijsje eten???
Btw volgens mij is die gouden polo die van Maarten VH ofzoiets van Cleaned, en team Meersen...
|
||||
|
||||
neuh die van van heumen is diaree bruin.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was die niet eerst goud?? Nouja dan niet... IIg rijden jullie dezelfde route die ik ind e zomer vaak rij door t limburgse heuvellandschap om een ijsje te gaan eten... Tip: ga nooit op zondag, want t woord zondagsrijder is daar uitgevonden.....
|
||||
|
||||
Quote:
Precies man! Die Zondags rijders bezorgen me nog eens een hartaanval. Langs de grote weg in Mechelen wonen mijn schoonouders. Normaal rustig, bij goed weer een lange file helemaal tot Epen, Slenaken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het ijs is er niet eten en de route is niet meer leuk. Je kunt beter ff de grens oversteken richting Teuven en daar een stukje bergcup meepikken |
|
||||
|
||||
Quote:
wel leuk filmpje maar volgens mij allemaal lokale niet echt bekende auto's
|
||||
|
||||
wij waren er destijds voor uit denhaag gekomen... zitten wel meer auto's uit de begintijd van het oude forum tussen.. zo zag ik ook cyberhanz voorbij komen geloof ik
|
||||
|
||||
Quote:
Pff eet er nooit iets, geniet van t zonnetje en geniet van de rit...
|
||||
|
||||
Quote:
leuk, de "Heimat" op vf! Die weg van Mechelen naar Epen is b.t.w een prima gelegenheid om eens flink te gassen met een motorfiets, tenminste als er op die weg dan af en toe eens iets minder "koekblikken" onderweg zijn...