|
||||
|
||||
6 wielige V8, wat doet dat in het mk1/mk2 forum?
|
||||
|
||||
OMG :shock:
|
|
||||
|
||||
Locht hoor
|
||||
|
||||
hatsjoe
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Origineel: ja
Mooi: neeeeeeee Hier in België is er iemand met een mini pickup met een v8 aan boord, ook wel origineel, maar ook niet mooi Die zwarte kever cabrio op de achtergrond op de 3de foto :shock: |
|
|||
|
|||
Wel leuk dat je een achterbank in de bak hebt zitten, lekker genieten van de buitenlucht en V8 geluid.
|
||||
|
||||
waarom nou geen vag V8? altijd die corvette blokjes!
maar mooi vind ik het niet, wel gaaf
|
||||
|
||||
is wel gaaf ja maar ik vind het er niet uitzien
|
||||
|
||||
aha....nice 8)
|
|
||||
|
||||
Wat een sjompding :p
doe mijn die gele variant maar op de achtergrond van de tweede foto! Hoe heten die VWtjes eigenlijk? Last edited by Sponze® : 18-04-2004 at 01:10. Reason: foutje |
|
||||
|
||||
variant
|
||||
|
||||
Quote:
Eindelijk!!! Na 2 jaar, 8 maanden, 20 dagen en 21 minuten eindelijk iemand met het verlossende antwoord DANKJEWEL TJAAP |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah komop arjan, kijk eens bij auto's te koop Er staan er wel een paar te koop op dit forum hoor, misschien iets als vervanger voor je passat??
|
|||
|
|||
Wat zitten jullie te bitchen over het uiterlijk. Die kerel heeft een v8 in z'n caddy!
|
|||
|
|||
Supervette Caddy!
De achterkant zal wel altijd uitbreken in een snel bochtje, kan toch niet anders |
|
||||
|
||||
Wat een apparaat zeg, ik vind het idee geweldig. Afwerking alleen iets minder!
|
|
|||
|
|||
Whoo mooi apparaaat !!!
|
||||
|
||||
Word er niet warm of koud van..
|