|
||||
|
||||
Jetta 1 diesel - 750 euro
|
|
|||
|
|||
Leuke auto. Jammer dat ik geen plek heb.
|
||||
|
||||
Net achteraan gemaild...
Wel belang bij |
|
||||
|
||||
Gaaf ding he! Alleen ging ie qua vraagprijs opeens 500 omlaag, das wel opmerkelijk.
Als je 500 bied krijg je em nog mee ook denk ik. Maar kan zo ook niet zien wat eraan mankeert. Hoor graag even wat er met dit ding gebeurt! |
|
||||
|
||||
als ik ga kijken neem ik
goldfinger wel mee... Die heeft meer know-how van deze auto's Zeker verdacht wat betreft de vraagprijs... |
|
||||
|
||||
ja hij ziet er best netjes uit op de foto, alleen altijd even afwachten wat er onder die verbreders zit
|
|
||||
|
||||
randen zijn sowieso rot mailde hij net,
en zag er ook niet meer erg netjes uit... lakwerk niet meer frisjes e.d. |
|
||||
|
||||
He arjan dit is meer iets voor jou
http://www.marktplaats.nl/index.php...6df%3D1%23photo
|
||||
|
||||
wel een mooi ding
maar aardig aan de prijs |
|
||||
|
||||
Quote:
zeker weten Maar ik zie wel enig prijsverschil tussen beide Trouwens... Als jij nou ff bij Hans Smit gaat kijken in T.A.K, zie je ook iets heel moois staan Gewoon t bekijken waard Niet vragen wat ie kost |
|
||||
|
||||
Quote:
Valt wel mee dit is natuurlijk wel een unieke jetta denk dat er geen 15 van in nederland zijn.En als je een beetje golf1 gti hebt betaal je al gauw vier duizend euro dan heb ik deze cli net zo lief want hij is echt in goede staat heb hem al in levende lijve mogen aanschouwen Quote:
Ja heb hem al gezien echt een nette wagen maar daar is de prijs ook naar.Als ik dan mocht kiezen had ik toch liever die cli.Moet gewoon een koper voor mn G60 vinden dan haal ik die CLI morgen nog op .Want drie auto's is net eentje teveel vind ik en financieel laat het niet toe als je ook nog een huisje wil kopen .
|
||||
|
||||
Die laatste lijkt wel een traktor met die velg+band combinatie
|