|
||||
|
||||
Polo-bak in Jetta 1
Ik ben van plan om de 4-bak van mijn Jetta (1300 motorcode GF, bakcode GU) te vervangen voor een 5-bak uit een polo (AYZ of AEB)
Nou weet ik dat dat in principe past, alleen vroeg ik me af of je het schakelstang-mechanisme ook kan overnemen van de polo. Daarbij vroeg ik me af wat het verschil is tussen een AYZ en een AEB-bak, (behalve dat ze zijn geleverd op een verschillende motor nml AAK en NZ) aangezien de versnellingsbak verhoudingen en de eindreductie gelijk zijn. heeft iemand dit al gedaan (vast wel!) andere tips zijn ook welkom! oja, als je toevallig nog een AYZ of AEB-bak hebt liggen.. |
|
||||
|
||||
niemand?
|
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:38. |
|
||||
|
||||
Mja ik heb de bak en motorcode's hiervan: http://www.polo86c.nl/info/versnellingen.shtml
en gezien je onderschrift ken jij die ook wel dat is natuurlijk ook niet heilig maar moet wel aardig kloppen dacht ik zo. Maar wat ik me vooral afvroeg is of je het schakelstang mechanisme van de polo kan overnemen, of dat je deze nog een eindje moet verbouwen. Dat is opzich geen probleem, alleen wel makkelijk als ik dan weet wat er moet veranderen! |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:39. |
|
|||
|
|||
et past zo van een oude polo en ook van ibiza mod 93 en jonger alleen effe en paar steunen fabrieken het schakel mech past dr ook op dr zit genoeg ruimte om de 5 wegte drukken...succes
|
||||
|
||||
ok mooi! dan ga ik beginnen met zoeken naar een goede bak
|