![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kennelijk is het plaatsen van een foto waarvan ik vond dat hij op JP leek in het verkeerde keelgat geschoten .
Het hoe en waarom dat is iets tussen hem en mij en de lucht daaromheen is al weer opgeklaard . Het duale is dat ik nu mijn excuses maak omdat ik hier als moderator dat ook openlijk hoor te doen . Prive ben ik van mening dat ik niet over de schreef ben gegaan omdat ik precies weet wat ik ermee bedoelde en we al jarenlang deze soort foto's van elkaar plaatsen met commentaar erbij . Helaas is het wat omslachtig om deze grap die ik als een lid van het forum gemaakt heb te maken met een andere handle dan die van Moderator . Dus vandaar mijn excuses aan Kruk@b . Het was en is niet zo bedoeld als hij het opvatte . En dit is geen goodwill kweken naar de "rest" van het forum toe . Nogmaals : ik weet wat ik ermee bedoelde en wat de rest van deze wereld inclusief van dit forum erover denkt is niet van belang . Kruk@b en ik zijn hierin de enige partij . Voordat iemand over Sabine begint die op de foto staat : als had mijn vriendin of Beatrix erop gestaan . Het ging mij om zijn koppie . Dat er anderen waren die er wat bij verzonnen : is niet mijn verantwoording . Nee : de foto stond in het fotoboek dus daar had het er ook wel bij kunnen staan . Mocht er nog iemand ergens over willen praten : een PM is zo gestuurd . Flamen kan ik als de beste/slechtste dus weet wat je post ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goh..... netjes.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jullie zijn toppie !!
(ook jij Gert voor deze welgemeende excuses)
|
||||
|
||||
![]() Vind het ook netjes gert, hoop dat je het ook echt meent en dat kruk weer op het forum komt!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd... we hopen dat Kruk@b weer snel terug op dit forum komt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup ook mijn sjop was niet hatelijk bedoeld, meer funny |
|
||||
|
||||
![]() FF wat opgeschoond voor de leesbaarheid en de topic wat ontopic te houden
Dit overigens op verzoek ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes joh (zo je excuses aanbieden bedoel ik)
|
||||
|
||||
![]() sluit me bij niels aan..hopen dat krukab weer snel terug komt!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ook.
|
||||
|
||||
![]() nou khoop dat de beide groepen weer samen zijn. en dit forum weer rustig verder kan.. :p
|
|
|||
|
|||
![]() Gert en ik hebben de lucht tussen ons geklaard.
Zal hem nog wel een keertje diep in de ogen moeten kijken,maar alles komt goed, daar ben ik van overtuigd ! |
|
||||
|
||||
![]() gelukkig maar dan!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klinkt eng... hoop niet dat je dat ooit bij mij hoeft te doen!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kusje!