|
||||
|
||||
02A stangen conversie kit + baksteun
Ik heb wat probleempjes met de baksteun voor mijn 02A (CDA) bak. De steun lijkt gewoon goed te passen, maar echter zitten er geen gaatjes(schroefdraad) aan de linkerkant van de bak om de bijgeleverde bouten te monteren.
En zat het schroefdraad er wel, en de steun zou wel passen.. dan kan ik het beugeltje voor de stangen conversie kit (claus von essen) niet monteren.. Iemand die mij hierbij kan helpen? Op de foto hier onder, de baksteun past aan deze kant wel.. maar het kleine beugeltje dan weer niet. |
|
|||
|
|||
vraagje:
Van waar de keuze om met stangen te schakelen en niet met kabels? |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien kan je de oplossing met ons delen. Altijd handig.
|
||||
|
||||
Quote:
Puur omdat ik niks aan de auto wil slijpen of boren, tenzij het echt niet anders kan. Mocht het niet fijn schakelen ga ik alsnog over op kabels. |
|
||||
|
||||
Quote:
Simpelweg het stuk beugel dat in de weg zit weg slijpen, en een afstandbusje tussen de bak en het kleine steuntje plaatsen. En aan de andere kant de 2 kleine gaten uitboren en tappen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
steun is voor 02a zeker, jij hebt 02J bak?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is wel een 02A bak, maar er zat raar genoeg geen schroefdraad in de bak aan de dis. Zijde. Maar nu wel |
|
||||
|
||||
Ik heb deze (linkse op foto) baksteun bij 02A maar is een golf 1 cabrio
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam er ook achter dat ik beter die had kunnen gebruiken.. Maar dan zou er alsnog een stukje uit moeten voor de conversie kit. Gebruik jij kabels? Zo ja, was het veel aanpassen? |
|
||||
|
||||
Ik ga stangen gebruiken, ben nog niet zover ;-)
|
||||
|
||||
Komt goed ben niet de eerste met stangenschakel
Een topic had ik al gedaan met de eerste keer ombouw, Houd nu een log bij op facebook.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kabels vallen alles mee. 3 gaten boren en vastschroeven