|
||||
|
||||
Nice Mycha!!
Na de Sequal, hot rod Pick-up (unther construction) en mijn eigen T2a tel ik hier nummer 4 en 5 (uit "De Boxer" stal) die in een korte tijd de Volksworld halen.
Iets moeten ze toch goed doen daar in Tilburg. (mss mis ik er nog een paar??) Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 24-12-2006 at 12:04. |
|
||||
|
||||
Gefeli!
|
|
||||
|
||||
Altijd leuk om in een blad te komen! Gefeli
|
||||
|
||||
Congrats....Mycha.
Keep up the good work.
|
||||
|
||||
Quote:
Damn flikt tie toch maar weer mooi die Mycha (en Kim's Gonzo) Strax ga ik me een beetje een buitebeentje voelen bij de Boxer IK HEB NOG NERGENS IN GESTAAN Misschien als ik eens iets afwerk....... Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet of we echt op foto´s van jou zitten te wachten Probeer het eens met een van je auto´s
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
okee Mycha did it again,
goed bezig michael
|
||||
|
||||
Wouw, dat is nog eens een leuk kerstkadootje
happy 2007
|
||||
|
||||
Quote:
hee dreadlock holliday misschien dat het tijd wordt dat je aan die pingpong bus van je gaat beginnen
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
Leuk man, zo'n stukje in de volksworld, gefeli!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, zelfs ik heb met de variant die je nu hebt in een blad gestaan |
|
||||
|
||||
Quote:
DAT ZEG IK NOU NET, IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!BEHALVE IK Maar ooooit ga ik ook ergens in komen (met een van m'n auto's) Last edited by volksaddiction : 28-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
PING PONG BUS , gas erop hanske.....
Alle auto's eruit vol gas aan de bus Happy 2007 Mycha
|
||||
|
||||
Alle auto's eruit vol gas aan de bus
Alles eruit............was net weer bezig om er eentje bij aan het kopen!! Maar die is voor de handel Je hebt waarschijnlijk wel gelijk maarja......... |