|
||||
|
||||
Mooie vw kubel schaalmodel
Helaas komt hij pas volgend jaar uit maar hier alvast een voorproefje:
Check deze wielen VA!! Schaal is 1:24 Bussen en kevers zijn trouwens wel binnen. |
|
||||
|
||||
kost da?
|
||||
|
||||
het is al bijna volgend jaar...
legeruitvoering is erg cool! |
|
||||
|
||||
die eerste is erg mooi
de rest is erg sjink zoals veel van die dub city is er van toch van he? kunnen ze nou nooit de juiste wielen onder zetten?
|
||||
|
||||
Ze gaan 18 euro kosten en 20 met een set extra wielen erbij,zelfde prijs als de bussen en kevers.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wielen vindt ik niet verkeerd,het zijn meestal Fuchsen of Hackemeshen ofzoiets,alleen zijn ze erg groot maar dat is wel grappig,Maisto heeft ze met andere velgen en dat is inderdaad niet erg mooi. Er komen volgend jaar ook Ratlook kevers en bussen en Kubels,die zijn erg netjes en gedetaileerd. |
|
||||
|
||||
die zijn gaaf!
|
|
||||
|
||||
Vet!
Die Doca móet ik hebben |
|
||||
|
||||
wat kosten die dingen? zijn wel erg vet gemaakt!
|
|
||||
|
||||
lezen, denb3rt... lezen
|
||||
|
||||
zijn er al prijzen bekend emiel?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me duidelijk |
|
||||
|
||||
dat is het ook.. niet gelezen..
komen er nog andere bij, en heb je daar ook foto's van? enig idee wanneer volgend jaar? hoe werkt het, kun je ze vast bestellen reserveren? Last edited by hajee : 03-12-2006 at 14:32. |
|
||||
|
||||
en waar bestel je die is daar een site van?
|
|
||||
|
||||
Quote:
MMMM ,sorry maar dat mag ik niet zeggen hier,dan maak ik reklame voor mijn zaak |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar iemand anders mag toch wel de naam van de SITE zeggen hè? Waar zijn die Kubels dan nou van? Wel of niet van Maisto?
|
||||
|
||||
Ik hou me aanbevolen voor een kubel !!