|
||||
|
||||
leuke verlaagde 73er kever 1200
Merk : VW kever
Type : 111011 Motorinhoud : 1200 cc Bouwjaar :1793 Kilometerstand : onbekend Omschrijving : Prijs : 1750 euro hallo Vanwege mijn andere restauratie project gaat mijn kever de verkoop in. originele nederlandse kever van 27-11-1973 heeft nog meer als een half jaar APK vervaldatum :02-06-2007 heeft gebruikerssporen in de vorm van krasjes en de linkerdeur heeft een beetje schade. verder veel vernieuwd kleine dingen zoals filtertjes en bougie kabels, onsteking compleet. verstelbare vooras en achter 1 tand verlaagd zwarte achterlichten nieuwe voor en achterruit rubber voorzien van exportbumpers is natuurlijk niet in showroom staat maar daar is de prijs ook naar. ik maak nu nog iedere dag gebruik van de kever dus ook prima te gebruiken als daily ik sta open voor biedingen maar moet wel een beetje fatsoenlijk zijn. meer foto's op aanvraag mailen kan naar MIKETHIJSSEN@MAC.COM |
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
uppie
inruil mogelijk |
|
||||
|
||||
WTF... dat is een originele achterbumper he? wil je die ook verkopen?
|
||||
|
||||
ff een vraagje namens mijn broertje: hoe laag staat ie vooraan? verstelbare as op zijn laagst of nog niet?
|
||||
|
||||
@ split PM
@ matheo as staat volgens mij voor op zijn laagst ja |
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
kick inruil mogelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das al een oude kever
|
||||
|
||||
woepsie
lijkt me vrij duidelijk natuurlijk verderop staat het wel goed |
|
||||
|
||||
uppie deze week halen voor 1500 euro anders blijf ik er lekker mee rijden
|
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
heb wel zin in je mistlampie!?
kostda?
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
1500 krijg je de auto erbij
|
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
Quote:
die hek al schroef af dat ding! maken we een mooi prijsje
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
misschien verstandig/handig om foto`s te maken van eventuele roest en schades?
jammer dat je hem van `t zomer niet te koop had....dan was ik cker komen kijken iig succes met de verkoop!
|
||||
|
||||
kikkert voor het weekend
kom mensen leuke keef vraagprijs 1500 euro |