|
||||
|
||||
Weer golf eigenaar!
Na 2 maanden geen volkswagen meer gehad te hebben, begon het mij weer te knagen.
kever, golf 2 1.3, golf 3 1.6, golf 4 2.3 gti v5, golf 4 1.8T gti.......volvo v40!!!?? ja dat krijg je als je papa wordt..... ik kwam deze tegen en hoefde niet lang na te denken! Originele golf II Gti 1.8 8v uit '89. 112.000 gelopen, 2 roest plekjes!! Het is mijn 2e auto maar rij er nu al liever in dan in de volvo. het gevoel is weer terug!
|
||||
|
||||
sorry verkeerde groep, neem aan dat iemand hem even kan verplaatsen?
dankjewel!!!
|
||||
|
||||
mooie auto! Kleur is oakgrün zo te zien?
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel, hij is niet groen maar antraciet. lijkt op de foto idd wel een beetje.
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit!
Heb je nog wat plaatjes van de binnenkant en het motorruim? Ben benieuwd of dat ook nog allemaal zo goed uitziet. Je moet wel weer even het VW logo achterop terug zetten he. Van waar uit Limburg ben je?
|
||||
|
||||
onderlipje er weer op en klaar. mooi!
|
|
||||
|
||||
Nette auto, tenminste niet zo'n verkrachte Golf 2! Succes ermee en ik zou er niets meer aan doen.
|
||||
|
||||
Jazeker nette wagen Martijn!!
Embleempjes er weer op, spoilerlip er weer op en klaar!!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Net golfje mooi orgineel
|
||||
|
||||
Zeker mooi karretje om te zien zo! Wat voor interieur zit er in?
Quote:
16V onderspoiler erop, zo'n 40mm verlagen, grillelogo vervangen/spuiten in het zwart en de wisser achter platleggen? Misschien ook een andere grille nemen, met felrode bies erop en idem dito bumpers?
|
||||
|
||||
Thx....
De logo's zijn een paar weken geleden er van afgebroken. Moeten er inderdaad weer terug op. Hij schakelt slecht in de 1e versnelling. De kunststof busjes zijn versleten en de kunststof bol. Deze worden binnenkort vervangen. Verder is hij in goede staat. Er zit het interieur in met een groene, blauwe en rode streep in. zal een paar fototjes maken. Interieur is netjes, op 2 gaatjes na in de bestuurders stoel. @ breadfan83: Hij staat in Venlo. Het onderlipje... is dat niet alleen van 16V?
|
||||
|
||||
Quote:
Hiermee kun je me misschien al snel helpen!! als ik in de buurt ben bel ik effe!! gr.
|
||||
|
||||
Quote:
done! |
|
||||
|
||||
lip hoort er gewoon onder bij een gti
|
|
||||
|
||||
Net Golfje! Dikke onderlip is van GTI. De 16v heeft die 2 ovale gaten open, voor koeling van de remmen, en de 8v heeft ze dicht Beide zijn ze even mooi! Maar doe er dan geen CL-lip op.
|
||||
|
||||
Pf motor ?
leuke auto ! |
|
||||
|
||||
Quote:
THX!
|
||||
|
||||
De boordcomputer schijnt niet helemaal te werken.
De olie temp en de buiten temp doen het wel. de andere niet....ideeen? Quote:
dit is idd een pf.
|
||||
|
||||
Quote:
Martijn, kan het zijn dat de vacuum leiding naar de klokken misschien poreus of kapot is? Of dat de vacuumslang naar de computer niet goed meer is. Daar even naar kijken.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |