![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Ik wil graag silicone slangen voor mijn Jetta 2 met TDI aanschaffen. De sets die aangeboden worden zijn voor een VR6 of GTI. Weet iemand of ik de slangen van een GTI 8V voor mijn TDI (AHU) kan gebruiken? Welke slangen kan ik eventueel wel of niet gebruiken? Groeten, Ko
__________________
1986 Golf 1.3 zilvergrijs (project) 1992 Passat Variant 2.0 GT rood 2010 Seat Altea 1.6 TDI rood (daily) Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt. Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt. |
#2
|
||||
|
||||
![]() je kan gewoon lossen bochten etc krijgen ..
even kijken op site van qsp . heel geschikt succes . |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar met name de slangen tussen waterpomp en oliekoeler zijn speciaal.
Dat wordt knap lastig met losse bochten ![]()
__________________
1986 Golf 1.3 zilvergrijs (project) 1992 Passat Variant 2.0 GT rood 2010 Seat Altea 1.6 TDI rood (daily) Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt. Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je kan toch het orgineele gebruiken ,voor koeling , ik heb meestu orgineel . ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel lastig zelfs ik ben hier door over gestapt op een Mocal Olie koeler. Dan ben je die twee aansluiting kwijt naar de bestaande oliekoel kwijt. Maar ik begrijp dat dat geen optie is voor je maar is het niet zo dat een GTI/VR6 ook deze slangen/oliekoeler heeft ? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wel. De slangen lijken hetzelfde.
Misschien is er iemand die het zeker weet.
__________________
1986 Golf 1.3 zilvergrijs (project) 1992 Passat Variant 2.0 GT rood 2010 Seat Altea 1.6 TDI rood (daily) Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt. Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Weet hier iemand welke koelslangen van een GTI op een TDI passen?
__________________
1986 Golf 1.3 zilvergrijs (project) 1992 Passat Variant 2.0 GT rood 2010 Seat Altea 1.6 TDI rood (daily) Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt. Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt. |