|
|||
|
|||
mijn polo gt genesis
Hallo allemaal
zo eindelijkbegin ik wat van het forum te snappen, In januarie 2005 haalde ik mijn rijbewijs, het stond voor mij al vast ik wil een volkswagen polo coupe, had er bijna al een gehad, die van me vriend zou ik krijgen maar die is total los gereden, doordat er een duitser een uit rit uit kwam knallen en volop me vriend knalde, auto was krom kon j ehand door de bovenkant van het portier steken. Helaas, werd hij door de sloperij opgekocht, motertje was nog wel goed. Ik zat nog door verhuizing nog niet op school en werkte bij de thuiszorg maar een paar uurtjes, dus mijn eerste auto moest zo goed koop mogelijk worden. En ja eind februarie had ik een nissan micra gekocht, voor 275 euro. Ik was echt trots. Met de zomer had ik zo iets van ik wil wat leuks ervan maken ben gek van tweety dus de micra werd een tweet mobiel vol geschilderd met tweeety's op de deuren en moterkap. In september was ik hem zat en had genoeg gespaard voor een polo, naar mijn inzicht een mooie rode gekocht. Van alles aan gedaan om het trillen er uit te krijgen. IN maart 2006 waren we er klaar mee en kwamen er achter dat hij flink in elkaar heeft gezeten, hup eruit dat ding. Ik op internet zoeken toen vond ik mijn grote liefde een volkswagen polo genesis in eerste instantie viel ik op de kleur, later bleek het een gt te zijn, en na veel puzzelen zijn we er achter gekomen dat er niet veel gt's meer rijden van genesis Nu ben ik hard bezig deze auto op te knappen. Zo meteen gaat er een andere deur in, en in het interieur had de oude eigenaar dingen grijs gespoten, deze ga ik weer vervangen voor zwarte, Verder is hij van 1992 en heeft nog geen 80.000 km gelopen hij heeft 3 jaar in een opslag gestaan daarna is het motertje helemaal behandeld. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 10:55. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
|
||||
|
||||
toch een topic gestart zie ik ben ook benieuwd naar je foto's. zitten de originele genesis stickers nog op de auto? zo ja, laten zitten! probeer de genesis weer lekker origineel te maken en geen pink panter auto van maken he
kilometer stand is ook erg weinig. maar kan erg hard gaan! ik kocht mijn genesis met 96.000 km en staat nu op 148.000 km in bijna 2 jaar tijd wat is de staat van de lader? al laten controleren? grtz.
|
||||
|
||||
Veel succes met je G40.
Goed behandelen dan heb je er zeker veel plezier van !
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 10:55. |
|
|||
|
|||
HOi hoi allemaal
Mijn genesis in met een GT moter dus heb geen g lader, Vandaag op zondag heel wat gedaan orginele bbs velgen er onder gegooit 14 inch, mijn deur was niet knap meer kon aan een deur in kleur komen dus die vervangen. ( wat een gekloot met de spiegel) In de auto waren kapjes zilver gespoten beetje zonde, dus deze ook vervangen door weer zwarte. Ja ik heb op de zijkanten de stickers nog zitten, maar door schade aan moterkap, is de sticker daar helaas niet meer aanwezig, maar misschien binnenkort weer wel, heb via via via via er eentje kunnen bemachtigen maar niet zeker voor moterkap of zijkant. dus ff afwachten. Verder is mijn auto samen met mijn vriend me grote liefde, Mijn vriend rijd ook een polo een 6n. |