|
||||
|
||||
Grote uitverkoop...
... bij Rieger!
http://www.rieger-tuning.de/News/Au...golf_1_gto.html http://www.rieger-tuning.de/News/Au...scirocco_1.html http://www.rieger-tuning.de/News/Au...o_2_cabrio.html
|
||||
|
||||
Mooi spul die mogen ze mij wel voor de deur zetten
|
||||
|
||||
die scirocco heeft wel een vette reet
|
|
||||
|
||||
ik vind het interieur van die golf 1 wel om te huilen... maar verder enorm dikke wagens.
|
||||
|
||||
sterker nog:
of Maar komt dan ook uit dezelfde periode
|
||||
|
||||
Quote:
Nouja, sorry hoor, maar dan wist ik 't wle. Ook als ik geen VW-gek was met een afkeer voor franse "auto's". Edit: waarom heeft die Golf Belgische platen? Het zou toch een showauto zijn van Rieger zelf???
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 24-11-2006 at 15:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ga je 2 keer de fout in: - Die Renault is niet alleen optisch verbouwereerd, maar komt ook daadwerkelijk, achterwielaangedreven door midden-motor van z'n plek. - Die Belgische platen die jij denkt te zien, zijn geen belgische maar duitse platen. Vergelijk ze maar met de nederlandse handelaarsplaten. Als je goed kijkt, zie je een europa-vlaggetje met een D ipv B (of misschien zijn het oldtimer (H) kentekens:
Last edited by sjampoo : 24-11-2006 at 15:40. |
|
||||
|
||||
En nog zou ik die Renault niet hoeven...
Ok, met die platen zat ik dan fout...
|
||||
|
||||
Quote:
Het is meer bedoeld dat ik ze op elkaar vind lijken toen ik snel keek. Beetje zelfde idee. Niet om te kiezen.
|
||||
|
||||
hmmmm 205 t16..
|
||||
|
||||
Quote:
precies, de zgn. "07er" Kennzeichen, is een hoop commotie over in Duitsland omdat ze misschien worden afgeschaft. Deze zijn voor auto´s vanaf een leeftijd van 30 jaar, deze auto´s moeten dan ook nog eens in een zoveel mogelijke originele toestand zijn vooraleer ze een H cq 07 Kennzeichen krijgen. Die andere zijn de zgn. "Rote Nummerschilder", dat zijn idd. een soort handelaarsplaten maar die kan men in Duitsland ook aanvragen als particulier, zodat me binnen een bepaalde tijd met zijn auto mag rijden.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 24-11-2006 at 16:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie hier serieus kiest voor de golf is een idioot... Kan niet over gediscussieerd worden.. @Richard:
Last edited by Berserker : 24-11-2006 at 16:10. |
|
||||
|
||||
de turbo 2 staat toevallig hier eentje in de buurt kost 25000 euro super auto!
|
|
||||
|
||||
Last edited by Berserker : 24-11-2006 at 16:22. |