|
|||
|
|||
1990 polo 1.3 nz
Hierbij wil ik ook even mij projectje voorstellen
Het betreft een 1990 polo nz met origineel 76000 km op de teller . Welke tot 2010 dealer onderhouden is . Dit is de polo zoals ik hem kocht . Ik had het idee om deze origineel te laten omdat het nog zo,n net polotje is . Alleen loopt het allemaal iets anders . Ondertussen is de polo 60/40 verlaagd met wiechers dempers en eibach veren . Heeft die heldere knipperlichten voor . Heeft die een booskijker gekregen . En is die voorzien van corrado voorstoelen . Dus zo staat die er nu bij . Heb hier tevens al een setje Schmidt modernlines liggen waarvan de randen opnieuw gepolijst gaan worden . En er is onderweg een setje wellemsblokken en een veerpootbrug . Zal als alles binnen is en gemonteerd is wel weer een paar foto,s plaatsen . Gr Raymon |
|
||||
|
||||
Lijkt me nog een hele nette
|
|
|||
|
|||
Dat zou je moeten weten Arjen
|
|
|||
|
|||
Goh, en wie ben jij dan? (whahahaha) Nette witte jonguh!
Oh, ja....voor jou moest ik ook nog een setje blokken maken |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb waarschijnlijk van Hanf een setje overgenomen Ronnie dus dat is weer een setje minder fabrieken voor jou . Weet ik trouwens ook pas sinds vanmiddag . |
|
|||
|
|||
Oh, hmmmmmmm kost je een kop koffie
|
|
|||
|
|||
Het is dat ik er Zondag niet bij ben anders had je een kop koffie gekregen
|
|
|||
|
|||
En naar alle waarschijnlijkheid is het torretje overleden .
Heb er de laatste tijd al veel tijd aan gespendeerd maar het wil allemaal maar niet helpen . Plan voor nu is het oude torretje demonteren motorruimte schoonmaken en een ander (waarschijnlijk g40) torretje te monteren . |
|
|||
|
|||
g40?
Ga voor een 1.6 blokje man |
|
|||
|
|||
Gezien de Polo als wederdienst gespoten gaat worden , hier ook maar weer is wat leven in de brouwerij brengen
Voor . Na . Oud ijzer . Voor . Na . Overzicht . Bitumen afbikken . Wat er uit kwam . De polo zal nog een maand ofzo gewoon rijdend blijven daarna zal die geheel opnieuw gespoten worden Last edited by polo86c : 16-03-2013 at 00:22. |
|
|||
|
|||
Vandaag de bestuurderskant even van de bitumen ontdaan .
Het blijft me verbazen hoe hard deze polo is . Heb toch al veel rottigheid gezien bij verschillende projecten . |