#1
|
|||
|
|||
Info 16v kop
Kan iemand mij vertellen wat een 9a kop van serie nr heeft??
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#2
|
|||
|
|||
Niemand hier een 9a kop
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#3
|
||||
|
||||
je bedoelt het volkswagen onderdeel nummer? ik kan die eventueel wel opzoeken voor je.
|
#4
|
|||
|
|||
Ja Frank, het ging mij erom of het een 9a is. (plaats een foto, weten anderen het ook meteen)
Maar het is een 9a, op het corradoforum wisten ze het In ieder geval bedankt.
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#5
|
||||
|
||||
oke.
ja had het zo ook op kunnen zoeken voor je. is ie te koop? haha |
#6
|
|||
|
|||
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#7
|
||||
|
||||
Niks bijzonders toch een 9A kop, een 1.8 kop of een ABF kop zijn beter.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#8
|
|||
|
|||
@ Allart, abf is ook beter, maar een 9a was volgens de kenner wel beter dan de kr pl.
Uitlaat poort was beter, de inlaat daarintegen weer wat slechter, maar daar kan genoeg door, is nu ook vergroot.
__________________
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een turbo is idd een 2L kop beter dan een 1.8L, mijn bewerkte ABF kop heeft zelfs de grotere (1.8) uitlaatkleppen gekregen
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |