![]() |
|
|||
|
|||
![]() And here it is, een vastgelopen diffrentieel, ik heb het zelf ook gehad.
En dan word het lastig om een andere bak te vinden want die hebben allemaal niet die zwarte stekker, maar 2 draadjes voor achteruit. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Koppeling is dan ook geweest
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja en?? dan pak je een bak van een diesel of turbo diesel, die zijn een stuk sterker...en daar zit gewoon een standaard stekker op... En anders zijn er verloopstukjes Overigens ligt het probleem niet in het vastlopen van het differentieel, maar in het loslaten van de veredelde popnagels waar het kroonwiel mee vast zit.. En vooruitlopend op je volgende vraag: ja er zijn revisikitjes verkrijgbaar waarbij de nagels worden vervangen door bouten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoeft niet perse, soms red je de plaat door hem schoon te maken met remreiniger...en de drukgroep kun je gewoon schoonmaken met ontvetter ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat word lasssen.
|
|
|||
|
|||
![]() Dan heb ik nog een vraag eehj
Ik heb een rotte parravan in m'n auto weet iemand of er nieuwe te krijgen zijn of dat iemand er een heeft die ik kan overklopen? Ik heb bij van essen D-parts en win-oparts gevraagd maar daar is hij niet meer te leveren. Liefst nieuw, en niet van V.A.G. want dan kost hij 301,- eu |
|
||||
|
||||
![]() Die parafaan zit op elke Golf, dus ga even de sloop af en trek hem daar ergens uit een auto.
En ik ben even voor een Jelle-check...