|
|||
|
|||
kerkse kever
Dit is toch geweldig!
Ik sponsor deze Nederlandse pater die al zijn hele leven in Brazilie de allerarmsten aan een huis en toekomst helpt! Zoals jullie zien hebben we iets gemeenschappelijks! Zijn Kever stamt uit eind jaren '90 Is zijn trouwe metgezel, en de wegen daar zijn niet zo luxe als hier!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Kunnen we deze man een set stickers van ons geliefde forum opsturen met misschien een t shirt of een andere donatie ?
Iedereen een euro en de kids daar hebben een nog leukere kerst . Tenslotte doet die man daar erg goed werk en is ook een liefhebber |
|
||||
|
||||
een euro? wat dacht je van 10 euro.
|
|
||||
|
||||
Per persoon die hier komt ..
|
|
||||
|
||||
Quote:
I'm in!
|
||||
|
||||
Quote:
Als hij dan Het Merk gaat verkondigen in plaats van Het Woord, ben ik voor! Jens
|
||||
|
||||
In welke regio van Brasil werkt hij?
|
|||
|
|||
Wat een geweldige reacties!
FF zien hoe dat is te regelen. Was niet de opzet hoor, maar leuk meegenomen voor ze. Zal in ieder geval de reacties naar hem doorzetten en zijn gegevens met zijn goedvinden doorspelen, hij kan altijd donateurs gebruiken! |
|
|||
|
|||
Ik weet dat niet zo uit m'n hoofd, zal binnenkort meer gegevens op het forum zetten..........
|
|
||||
|
||||
Leuk! Ik doe mee.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je iets meer weet dan PM je ze maar aub. Kijken wij of we er een soort actie hiervan kunnen maken op het forum |
|
||||
|
||||
Nog iets meer bekand van de beste man?