|
|||
|
|||
mijn daly jetta mk1 1983
hallo mensen ben al langer tijd aanwezig op dit forum vooral beetje rond kijken maar zal mij zelf maar eens voor stellen.
ik ben jos verdonschot/orange polo dit komt door mijn projekt auto idd een oranje polo type2 en heb nu 2 maanden een jetta mk1 tot nu toe nog niet zonder problemen helaas ben 21 jaar en kom uit geldrop das bij eindhoven vind alles van volkswagen wel mooi als het maar oud is ben bezig om mijn jetta wat betrouwbaarder te maken blok was maar half aangesloten starten niet altijd en mij bak was kapot en moet er dus ook uit een goede jb motor kunne regelen met niet veel km en een andere 4 bak er aan alles weer ingebouwd was starten en lopen alleen wil het schakelen niet echt lekker heb vooral 1e 2e versneling en z'n achteruit. komt dit probleem jullie bekend voor de vorige bak schakelde wel goed! aleen lagen daar wat vermaalde popnagels is mijn volkswagens: |
|
||||
|
||||
wel leuk polootje, meer gegevens over?
Toffe jet ook, nog meer plannen mee?
|
||||
|
||||
Leuke auto's Vertel ook eens wat meer over je Polotje. Vind eigenlijk wel dat er een voorbumper op de jetta moet
|
|||
|
|||
over de polo kijk bij polo's heb ik m ook zojuist gepost veel foto's zeggen genoeg
jetta moet rijden en verders goedkoop en betrouwbaar worden/blijven en beetje retro cult mag hij wel uitstralen maar vooral mij van a naar b brengen |
|
||||
|
||||
Coole jetta!
Polo is ook tof Welkom! |
|
||||
|
||||
mooi duo zo
|
||||
|
||||
Mooie auto's heb je en welkom hier
|
|||
|
|||
thanks allemaal
iemand nog tips over het probleem met het schakelen ?? |
|
||||
|
||||
welkom kerel.
Heb je Polo al wel eens gezien Jetta ziet er ook fraai uit. Succes hier op t forum |
|
|||
|
|||
hallo weer wat verder en bijna klaar voor de winter !!
schakelen doet hij nog steeds niet goed heb verhalen gehoord dat je de versenlingen kan afstellen ik heb alleen geen vraagbaak van een golf/jetta 1 wie kan mijn helpen? hij staat nu op een paar leuke oude bbs velgen 14inch zijn nog een paar stikkertjes opgekomen en een voorbumper duss alleen nog even maken dat hij goed in zijn 1,2,en achteruit kan dan ben ik helemaal happy met mijn white jetta |
|
||||
|
||||
Je foto's doen het niet meer. Tenminste, niet op mijn comp..
|
||||
|
||||
Hier doen ze het wel allemaal..
|