|
|||
|
|||
Kever van Patrick86
Voor de fotogeile mensen onder ons zal ik beginnen met wat foto's!
Zoals de kever was: En is geworden: De kever is omgebouwd naar oud/Amerikaans model door MIVW (http://www.mivw.nl). Het projecttopic is te vinden op Volksforum.com onder de volgende link: http://www.volksforum.com/forum/sho...=official+kever Winter 2005 / 2006 compleet overgespoten in de kleur grijs. Van binnen als van buiten, inclusief motorruimte en kofferruimte. 2K dus volledig in blanke lak. Nadien is de kever beetje bij beetje, met veel plezier, zeer fraai afgebouwd. Waarbij uiteraard enkel nieuwe onderdelen gebruikt zijn. Te denken valt aan een prachtig afgewerkt interieur voorzien van een compleet nieuw rood skai lederen interieur. Al het chroomwerk, rubbers enz. Huidige motor is een 1200 motor. Deze is in dezelfde prachtige staat als de rest van de kever. Al het plaatwerk zwart. Voorzien van veel chroom accenten. Onder andere het blok in de kleur van de auto. Voorzien van nieuwe slangen, bekabeling enz. Tevens onderstaande allemaal vervangen in het afgelopen 1,5 jaar. Interieur - Voordeur-panelen, voorstoelen, achterbank, achterpanelen, lussen, zonnekleppen en schakelpookhoes in rood skai leer professioneel bekleed door Bas van der Werf in Leiden. - Deze heeft eveneens de hemel en hoedenplank bekleed in een mooie bijpassende zwarte stof - Schitterend Flat-four Empi GT stuur van mahoniehout + naaf. Replica van een jaren ’60 Empi stuur - Flat-four Empi Eliminator shifter - Chromen sierstrip over dashboard - Handremhuls, raamslingers en deurslotstaafjes van palissanderhout - Authentieke originele Pop-outs windows achter (in overleg meeverkocht) - Achterruit jaloezie in kleur van auto - Empi dashboard plaatje: caution don’t open windows… - Zwarte tapijtset - Zwarte mattenset - Kofferbekleding zwart - Tunnel opbergmandje - Raamrubbers, deurrubbers, pedaalrubbers en alle andere rubbers - Toerenteller Type-R in kleur van auto - Pedalen in kleur auto - Stuurkolom in kleur auto Exterieur - 4 Spatbord schermen oud model (staal) - 2 Originele deuren (staal) - Kofferklep oud model (staal) + voorstuk ingelast - Motor klep Amerikaans model (staal) + onderstuk ingelast - Benzinetankgat / vulklepje dichtgelast en benzinetank aangepast - Antennegat dichtgelast - Heldere koplampen - Amerikaanse rode achterlichten - Chrome bumpers A kwaliteit (achterkant grijs gespoten) - Bumpersteunen - Linker en rechter buitenspiegel RVS Europa - Empi GTV emblemen aan zijkant - Koch style aluminium claxon roosters - Treeplank sierstrippen chrome - Crhome lijsting romdom - Kofferklep VW embleem - Empi dakrek (in overleg meeverkocht) Motor - Ontsteking afgesteld - Kleppen gesteld - Startmotor - Koppeling en drukgroep - Chrome peilstok, olieinlaat, krukaspoelie met gradenboog, dynamopoelie, bobine huls - Motorruimte isolatie low-noise - Bougies - Olie - Versnellingsbakolie - Oliezeef - Benzinefilter - Pakkingen - Empi fatboy RVS muffler (mooi zwaar geluid). Wielen & banden - Gepolijste 15 inch “Omega” Fuchs’en. Steek 7J R15 ET39. Gesmeed aluminium, dus uit 1 stuk gegoten. Afkomstig uit de bekende Fuchsen fabriek. Speciaal gemaakt voor de Opel Omega 3000. - Remtrommels met Opel en Porsche steek (5x110) - Smart banden voor en voorzien van Redlines - Achterbanden voorzien van Redlines Onderstel - Verstelbare 6 centimeter versmalde vooras - Verenpakket - Schokbrekers voor - 4 stuurkogels - CB performance dropped spindels - Stuurdemper Remmen - Hoofdremcilinder - Remslangen rondom - Remolie - Handremkabels - Wielremcilinders - Remschoenen Elektrisch systeem - Bedrading - Zekeringdoos - Knipperrelais - Richtingaanwijzer hendel - Alle lampen zowel binnen als buiten En dan de plannen... Ik ga proberen om een originele VW MFD te plaatsen in het dashboardkastje met een interface, dvdspeler en normale radio. Tevens heb ik nog een 1000 Watt JBL subwoofer liggen met versterker en ovale Pioneer boxen. Alles wil ik zo wegwerken dat je het niet ziet! En dan in de toekoms misschien nog eens airride, trekhaak en een sleeper-aanhangertje :lol: |
|
||||
|
||||
Gave bak !!
|
||||
|
||||
Echt een mooie kever geworden!
|
|
||||
|
||||
hee patrick! Kom jij uit oss? ex-lupo rijder?
|
|
|||
|
|||
Ex lupo rijder, maar niet uit Oss!
Midden-Limburg is mijn regio. |
|
||||
|
||||
my bad! verwarring met andere patrick
super vette keef trouwens!! |
|
||||
|
||||
Wat is hij mooi he!
Leuk om hem weer te zien |
|
||||
|
||||
Er zat nu wel een ander kenteken op toch Patrick??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Er zit inderdaad een ander kenteken op! Dit is gedaan om LEGAAL blauwe platen te mogen voeren. Mocht je er waarde aan hechten, ik heb nog minimaal 1 oude plaat, dus een blauwe plaat met het oude kenteken |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een nieuw setje liggen van het oude kenteken
|
|
||||
|
||||
Blijft een erg mooie kever om te zien!
|
||||
|
||||
enigste wat ik cool vind aan de plannen is airride, de rest mag je van mij laten zitten
op het moment in ieder geval een erg mooie auto, khoop 'm komend seizoen ergens te spotten!
|
||||
|
||||
blijft een DIK DING!!
|
||||
|
||||
mooi kevert idd. is ie nog steeds zo laag?
audio in de kever een dikke motor erin en gassen |
|
|||
|
|||
MDF past never.. het wordt een simpel radiootje met USB, versterkertje, subje en inderdaad lekker cruisen!
Ik ben zeer zkr dit seizoen ergens te spotten! Hij ligt voor een beetje hoger dan bij Emiel, laat ik zeggen, dit is een fijne hoogte! |