|
||||
|
||||
spatbordverbreders en plastiek binnenschermen vraag
Ik heb van pirelli de plastiek "moddervangers" overgenomen voor achter de voorschermen en die wil ik nu gaan monteren. Ik heb echter ook nog gti verbreders liggen voor op de wielkasten.
Nu is het probleem: Mijn rechter voorscherm (volgens mij imitatie, weet ik niet zeker) heeft meerdere (6 volgens mij) vierkante gaatjes waar rubbertjes in zitten om die verbreders op te monteren. Dit scherm komt ook van een gti sloper. Mijn linker voorscherm (zeker weten origineel) komt van een lx en heeft maar drie ronde gaatjes. De gaatjes in de verbreders lijken ook niet echt voor de gaatjes in de schermen te komen. Ik wil niet zomaar lomp overal gaten in gaan zitten boren om het passend te maken. Hoe monteren anderen die verbreders op die lx schermen (rubbertjes in die 3 ronde gaatjes? Of is dit scherm toch niet origineel en horen alle schermen die vierkante gaatjes te hebben? Kan het dat per auto de gaatjes iets van elkaar verschillen en dat daarom de gaatjes in de verbreders en het scherm niet goed op elkaar aansluiten? Thnx |
|
|||
|
|||
Bij mij originele spatbord zitten 3 rond 5 vierkante en nog 3 kleine gaatjes.
De 3 ronde zijn voor het binnen scherm. De 5 vierkante zijn voor verbreding set. Het artiekel Last edited by PVPMK1 : 11-11-2006 at 20:09. |
|
||||
|
||||
thnx ga eens even kijken mss maak ik die vierkante gaatjes netjes in het lx spatbord en als het teveel gedoe is laat ik de verbreders wel weg
|
|
|||
|
|||
Zit toch vast met alu.popnagels.
Oude gaatjes dicht lassen en dan opnieuw een gaatje boren en een popnagel er in. |
|
||||
|
||||
dat is een beetje beun, wil het netjes origineel doen. Het rechter gti scherm heeft idd 5 vierkante en 3 ronde gaatjes als ik de gaten van de verbreder voor de vierkante gaatjes houd dan komen ze wel overeen, ik was uitgegaan van het middelste gaatje maar dat is dus een ronde en voor de moddervanger.
pvpmk die 10C op de tekening zal wel een rubbertje zijn wat je in het ronde gaatje drukt en waar dan weer het schroefje in wordt gedraaid of niet. Heeft iemand ook een tekening van ETKA, morgen even alle rubbertjes, klemmetjes en schroefjes nieuw bestellen. |
|
|||
|
|||
10C is een voorruit zo staat het geschreven
Nummer is 171 809 963 heb je 6X nodig Ook 10B plaatmoer N 901 708 01 heb je 6X nodig En de parker 10D ook 6X 10E is een insteekmoer 811 807577C dit is voor je spatscherm aan de binnenkant, deze steekt door aan de binnen kant van je motorruimte 8X nodig En met parker 10G N 013 969 4 en onderlegring N 902 259 01 zet je deze vast deze twee ook 8X nodig. Dit is voor het binnen spatscherm. En ik denk zelf als deze is gemonteerd dat je het verbredings set hier ook aan moet monteren, met parker N 013 964 9 en met onderlegring N 011 665 3 deze heb je alle twee 28X nodig. Dus door je verbredings rand door het vierkante gat van je zijscherm en dan nog eens een keer door je spatscherm dat aan de binnen kant zit. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Maar je hoeft niet te boren in je zijscherm. Groet Patrick. |