![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu sinds een weekje mijn nieuwe auto.
Me nieuwe daily ride is dan wel geen VW maar het blijft toch binnen de familie ![]() Het is geworden: Een Audi Coupe 2.3 10v 5cilinder ![]() bj 1989 ![]() Ik zal niet stoppen met VW. heb nu nog 1 gti staan die uit elkaar gaat. En ik zal opzoek gaan naar een andere GTI voor project zodra ik daar plaats voor heb. En ondertussen heb ik een heerlijke audi voor dagelijks gebruik ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit hoor, zijn cker geen rare auto's die audi coupe's en dan die fijne 5 cilinder machtig.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je ziet ze weinig in het rood, tenminste in deze omgeving. Maar ik vind het super! Ziet er erg netjes en verzorgt uit op de foto. Veel plezier er mee!
|
||||
|
||||
![]() Mooie originele auto! Rijden erg goed en comfortabel. Veel plezier ervan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto, succes ermee !!
|
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen mooi werk en mooi rood is niet lelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() tnx allemaal!!
ik ben echt heel blij met de auto. rijd echt heerlijk! die 5cilinder ![]() Maarja nu eerst maar opzoek naar dikke 17" velgen voor de zomer ![]()