|
|||
|
|||
tekoop vr6 syncro variant
golf 3 vr6 syncro variant bj 1996 2e eigenaar 2.9 abv blok 6cilinder blok nog in super staat 182 pk met slechte bougies zitten nu nieuwe in met nieuwe kabels 205 euro :shock: nu weer gewoon 190 pk vermogens test aan wezig van verhoeven tuning verders voorzien van audi a8 wielen lichte gebruiks sporen boekjes aanwezig km stand 158.000 voorzien van heldere mistlampen en knipperlichten en morretie koplampen dubbel rond in kleur embleemloze gril verders is de auto in originele staat net interieur er in climate control electrische ramen voor dub airbag audi s8 wielen met nieuwe vredestein sporttrack 2 banden ketting reeds vervangen bij aankoop tevens airco op nieuw gevult auto is geen cent op bezuinigd vraagprijs 7250 euro auto is van een echte liefhebber geweest diverse prijzen gewonnen op meetings zeer zeldzame auto duurste golf 3 variant nieuw 37.500 euro slechts 3 van in nederland voor info bellen 0646047890 na 1800 of mailen frankpr1@planet.nl auto wordt zonder audio verkocht reden van verkoop is dat ik wat anders wil klein und gemein zeg maar Last edited by frankvr6 : 16-05-2006 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Begrijp ik nou dat de vraagprijs 7250 euro is?
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij is dat niet de vraagprijs en moet hier nog iets achter...
|
|||
|
|||
sorry was nog vroeg van morgen
|
|
|||
|
|||
kan ie ook zonder a8 wielen weg ??
|