![]() |
|
||||
|
||||
![]() DIT WEEKEND HALEN 20/21/22
DAN IS DE PRIJS 500 Te koop BBS RM012 ET33 15INCH Velgen hebben ooit op de G60 gezeten. Zijn toen bij de verkoop van de G60 er van onder gegaan en hebben nu ongeveer 3 jaar in opslag gelegen. Banden zijn er van afgehaald, lange opslag heeft ze geen goed gedaan. Waren haarscheurtjes in de wangen gekomen. De randen zijn begin dit jaar van de blanke lak ontdaan en met de hand gepolijst. Nieuwe 3d BBS logo`s er in gezet, de originele stalen ventielen zitten er nog in. Je krijgt er 1 extra rand bij alleen deze staat nog deels in de blanke lak. Alleen de boutjes zijn naar mijn mening binnenkort aan vervanging toe. Ze zijn netjes maar kan beter. Was mijn bedoeling om er vergulde in te schroeven maar is er nooit van gekomen. vraagprijs 600 foto`s enkele coole foto`s Marktplaats link ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by ventastic : 21-10-2006 at 15:30. Reason: verkocht |
|
|||
|
|||
![]() leg ze maar weg ik kom ze zaterdag bij je halen !!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik leg ze weg,
tot morgen ![]() PB met adres gegevens enzo verstuurd
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |