|
|||
|
|||
traject sensor gezocht
ik zoek een traject sensor van een corrado g60 die van een kilometer met dubbel digitaal dus heeft iemand wat liggen laat het me effe weten
|
|
||||
|
||||
Is dat er 1tje met drie aansluitingen??
PM me maar even, heb er nog 1tje liggen. |
|
|||
|
|||
ja is een met drie aansluitingen
|
|
||||
|
||||
Ik zal em morgen even erbij zoeken en dan zal ik even een foto maken, kun je zien of het de goede is.
|
|
|||
|
|||
alvast bedankt maar waar ligt kafferden dan?
|
|
||||
|
||||
(k)afferden ligt onder boxmeer (nijmegen)
|
|
|||
|
|||
valt mee vanaf apeldoorn thanx
|
|
||||
|
||||
Het ligt eigenlijk aan de andere kant van de maas van boxmeer. Ongeveer midden tussen nijmegen en venlo in. Ik ga zo even zoeken en dan maak ik een foto.
|
|
||||
|
||||
Heb het voor de zekerheid even opgezocht, en het is in elk geval dezelfde als in de corrado, deze komt namelijk uit een Golf met Digifiz. Het kan mischien zijn dat je het tandwiel even om moet zetten, ligt aan het aantal tanden, je kunt aan de kleur zien of je de juiste hebt. Hier zit een rode op. Mocht je het tandwiel moeten verwisselen dan kun je em er zo af trekken. Deze sensor werkt, heb em destijds een keer vervangen voor een nieuwe, maar bleek niet stuk te zijn.
Dit is em: (prijs € 25 excl evt verzendkosten) |
|
|||
|
|||
deze heb ik zelf ook ik zoekeen langere voor in een g60 bak
|
|
|||
|
|||
iniedergeval bedankt greetings jerry
|
|
||||
|
||||
Okeej, no prob.
|
|
||||
|
||||
Wat is een traject sensor? En waar dient het voor??
|
|
||||
|
||||
Bij jou zit er op die plek de kilometer tellerkabel, dit is de electronische versie ervan.
Gebruikt bij Golf 2 met Digifiz en corrado met dubbel digitaal, en bij Golf 3 met MFA zijn ze ook in gebruikt genomen, tegenwoordig zijn ze volgens mij bij alle modellen electronisch. Omdat het dus geen kilometer tellerkabel is, moet het beestje anders heten, oftewel, trajectsensor |
|
||||
|
||||
Quote:
|