![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ja : ook minder zeldzame
![]() Keihin carbs 40 mm . Vergeet de Webers met een kleinere venturi . Deze hebben een vacuum venturi dus is 40 mm ook echt 40 mm . 150 euro ![]() 16 v uitlaat DTM styleeeeee RVS eindstukken ( ? ) 75 euro ![]() 2 zuiger remklauwen NOS ( NIEUW in doos .. ) merk Girling . HARTafstand bouten 75 mm 125 euro ![]() Vragen ? Gewoon stellen . Hier of via een PM Onzin biedingen van de helft van de vraagprijs : dan bel ik je groep 3 juf of meester en krijg je strafwerk . Boter bij de vis . Dus geen verhalen over erfenissen van een oma of ineens toegekende bekeuringen of een zwangere Okapi met een ingescheurde teennagel die plotseling aanbelde met een collectebus . Ben het reserveren en kijken kijken maar niks kopen een beetje zat ![]() De echte belangstellenden voelen zich niet aangesproken nu ![]() Last edited by Gert : 12-10-2006 at 16:45. |
|
||||
|
||||
![]() Ik geef je 15 euro voor dat bord over rijwielen !
|
||||
|
||||
![]() Doe eens een gok oude bandenplakkert .. al gaf je me 150 euro dan nog niet
![]() Zelf uit een slooppand geschroefd toen ik klein was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() O is het al zo laat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hallo, ik heb wel interesse in die tankdop.
kun je dat slot veranderen? is het mogelijk om dat op te sturen? mvg |
|
||||
|
||||
![]() Stuur net iemand een PM terug die m wilde kopen .
Hij gaat geld overmaken . Mocht het niet doorgaan dan meld ik je het .. |
|
|||
|
|||
![]() miljaar, overal ben ik tweedes
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu al het WK syndroom ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wij zijn er dit jaar zelfs niet bij
![]() ben een Belg ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() Wees blij .. hier barst het van de oranje onbenullige dingen ..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() euro's zijn onderweg, sorry dafke !!
(is best een goeie vraag trouwens om te vragen of je het slotje over kan zetten :P haha) gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() Upperdeedoodaaaa
|
|
||||
|
||||
![]() Zeg gert, hoeveel werk is dat om die kooi te monteren?
Waar zou ik um evt. op moeten kome halen? Evt leuk prijsje maken als ik die motorfietscarbs met spruitstuk en filters der bij neem? Kan zijn dat k nog n maandje moet wachten maar heb zeker wel interesse... Als k nou werk had wast niet zown punt. kwam ik ut volgende week zo ophalen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je het goed doet dan is het wat werk . Je kan het ook schroeven maar dan aan de bodem maar dan is het effect een stuk minder en veel gevaarlijker .
Mocht je al het geld bij elkaar hebben dan mail je me maar op Gert@Volksforum Komen we dan wel uit ![]() Edit : Ophalen Tilburg Last edited by Gert : 31-05-2006 at 11:43. |
|
||||
|
||||
![]() ok zal ik doen.
Hoe moet je de boel op de goeie manier vastmaken dan? En Tilburg...damn kan beter diezzel gaan rijden volges mij ![]() 260.5 km ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lassen van steunen op de bodem en andere bevestigingspunten .
Sibboern komt niet in mijn legenda voor die in de Grote Bosatlas zit .. waar is dat ? |
|
||||
|
||||
![]() Sibboern is Gronings voor Siddeburen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zijn dit niet gewoon amerikaanse scirocco koplampen? |
|