|
||||
|
||||
Golf 2 interieur in Golf 1 ?
Yup yup,
Ik heb al veel bijgeleerd op het forum hier, maar nu zit ik zelf met een vraag. Ik zou moeten weten welke aanpassingen nodig zijn om een MK 2 interieur in mijn MK 1 te steken... Het gaat in beide gevallen om een 5-deurs... Deurpanelen enzo niet. Enkel de zetels dus... Ik heb daar niks van ervaring mee, dus ik wil me eerst informeren voor ik tot de koop over ga... Alvast bedankt! PS: ik heb de zoekfunctie al geraadpleegd, maar vond nogal vage antwoorden. En misschien zijn er nu wel al mensen met meer ervaring hierin... Last edited by Adidax : 01-05-2006 at 17:52. |
|
||||
|
||||
voorstoelen kan je er zo in schuiven , alleen de achterbank in de breedte aanpassen denk ik.
|
|||
|
|||
voorstoellen van een 2 past wel
alleen de verstelling van het zit gedeelte zit bij een 2 aan de andere kant is wel om te zetten achterbank is de bevesteging ook anders qa vastzetten golf 1 zit met een lip en beugels en een 2 met scharnieren de bevestiging bij de hoedenplank gaat ook niet lekker passen[is wel passend te maken had het ook in m'n1] |
|
||||
|
||||
Ok, bedankt alvast
Ik ga het erop wagen. Als alles gelukt is, laat ik het jullie weten... |
|
||||
|
||||
ik he ook mk2 stoeltjes je moet alleen de verstelling om zetten als je mazzel hebt zijn de gaatjes al voorgeboord
|
|
|||
|
|||
Je kan bij de achterbank de kussen en het frame van de golf1 gebruiken en de stof van de golf2
|
|
||||
|
||||
de golf 2 stoelen passen er makkelijk in : je zet de linkse stoel er rechts in en de rechtse links!!!!
nu is het alleen nog een kwestie van de rugleuningen overzetten. ( zijn vier klemmetjes). en klaar ben je. dus hoef je ook niet die verstelling etc te veranderen. de achterbank past helaas niet!! hij is niet te breed , maar de zitting is veeeeeeeel te groot. de stoelen zitten in mijn geval vast tegen de zitting!!! Greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit hebben we bij m'n broers 5 deurs ook gedaan, hier zit nu een Golf 4 achterbank in. Bij de Golf 4 voorstoelen zit een frame onder gelast zodat deze op de Golf 1 rails kan.
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe doe jij dt dan met de gordel houder?? Gaat dus niet helemaal op volgens mij. |
|
||||
|
||||
Passagier doet de gordel van de bestuurder om en de bestuurder van de passagier
|
|
|||
|
|||
vraag het aan ArjenE die heeft een edition in zijn MKI zitten en de achterbank is van stof gewisseld dacht ik
|
|||
|
|||
Quote:
Als je een oude golf heb gaat het wel,de gordelhouders zitten aan de koets vast |
|
||||
|
||||
|