|
|||
|
|||
nieuw dakraam onderweg iemand inbouw tips?
hey mense als goed is heb ik en nieuw dakraampje binnen volgende week ergens.. heb der iemand nog wat tips? of zeggen jullie gewoon fftjes doen komt wel goed:P haha groetjes
|
|
|||
|
|||
iets meer info (auto, soort/merk dakraam) lijkt me wel makkelijk
|
|||
|
|||
haha sorrY
golf 2 gti orgineeel dakraampje |
|
|||
|
|||
Uitkijken voor de lak
Gaat het niet gemakkelijk niets forceren |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
een origineel dak? dan ga ik ervanuit dat je nu ook een opendakje hebt? hemel moet los en veeeeel schroefjes... nu heb je ongeveer net zoveel info als dat je zelf geeft
|
|
||||
|
||||
Wat wil je vervangen? Enkel het dakplaatje of het complete schuifdak met mechanisme en al?
Met deze info kunnen we inderdaad weinig.
|
|||
|
|||
nou heb nu een open dakje:P maar het orgineel gaat aan de links achterzijde niet meer goed terug omhoog, en niet goed schuifbaar meer.. was al zo toen in hem kocht maar wil het nu eventjes proberen te maken.. hetgeen wat ik heb besteld is het komplete mecganisme alleen wil mijn eigen dakplaat gebruiken voor de org kleur te behouden.. en heel msichien is der wel een kleine kans dat ik het het oude mechanisme wel kan maken met het nieuwe aangeschafte.. moet even kijken hoe het allemaal zit want nog nooit echt heel goed na gekeken..
en mense bedankt voor de reacties hoor :P haha |