|
|||
|
|||
chroom deursloten
ik heb nog een setje chroom deursloten voor de achterdeuren van een 4 deurs golf MK1
helemaal nieuw. slechts 1 keer proberen te monteren totdat iker achter kwam dat ik de verkeerde had en ze op de voor portieren niet passen.. doe ik er ook nog 2 chroom slotstaafjes bij. (die staafjes waar het slot omheen valt) vraagprijs 25 euro of doe maar een goed bod. ruilen tegen sloten voor de voordeuren, of iets anders leuks voor een MK1 GTi kan mischien ook. PS neem aan dat iedereen wel weet hoe ze eruit zien, heb ff geen digicam bij de hand EDIT. omdat het toch niet helemaal duidelijk was hier een fototje.. Last edited by DutchRebel : 10-11-2006 at 13:13. |
|
|||
|
|||
maar eens ff uppen
|
|
|||
|
|||
Als we het hebben over de buitenklinken: doet u mij maar
|
|||
|
|||
nee niet de buitenklinken..
ik zal wel ff een fototje zoeken. gaat echt om de sloten, deze zitten aan de zijkant van de deur zeg maar.. |
|
|||
|
|||
Zoals ik je al pb-de: dit moet ik niet hebben. Dus nog steeds te koop voor de liefhebber.
Succes