#1
|
||||
|
||||
schroef
verkocht
Last edited by limo-cruiser : 06-10-2006 at 17:16. |
#2
|
||||
|
||||
Het merk is misschien wel fijn om te weten ?
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#3
|
|||
|
|||
ook bekend als Catec, en komt van SuperSport vandaan....
|
#4
|
||||
|
||||
Mocht iemand deze set willen en de 2 achterpoten willen ruilen voor 2 nette gebruikte H&R achterschroefpoten?
__________________
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - |
#5
|
||||
|
||||
Zijn deze beter dan supersport?
of Wat zijn de verschillen tussen deze twee sets? |
#6
|
||||
|
||||
Supersport, Catec, V-max, het zijn eigenlijk allemaal dezelfde sets.
Ik heb supersport onder de cabrio, en de bovenstaande zitten volgens mij onder de GTI. Het zijn goede sets, ben erg tevreden. Maarre niet hard..
__________________
Golf MK1 Cabrio. Ik heb een hekel aan bumperklevers, gister zat er WEER één voor me..! |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Supersport is echt knoeterhard de mijne zit geen vering in is echt niet normaal.
__________________
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Is Vmax niet zo erg hard want moet nog schroefsetje voor mn golf1 hebben en wil niet weer zon superhard setje hebben?
__________________
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij dus ook... Kan wel goed laag in ieder geval..
__________________
Golf MK1 Cabrio. Ik heb een hekel aan bumperklevers, gister zat er WEER één voor me..! |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Questie van afstellen, als je hem te laag schroeft dan zijn de veren niet helemaal ingedrukt en dan zit je te stuiteren op de bumpstops, dus of iets hoger schroeven zodat de veren wel meewerken of de bumpstops inkorten.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#11
|
||||
|
||||
verkocht.... slotje]
|