|
||||
|
||||
Op de sloop gezien!passat 35i /b4 met leer!Omg friesland
Ik was vanmorgen bij sloperij "Venema" in wouterswoude ,daar stond een passat 35i/b4 met zijschade
Deze auto auto is uitgevoerd met beigeleer ,met een soort geruite stof in het midden ! De bestuurdersstoel was wel wat krom ,maar de bekleding is nog wel heel! Ook zaten er 15 inch stalen velgen onder! (waarvan 1 krom ,maar is nog wel te krijgen bij de dealer.(de welbekende "g60 wintervelgen") Misschien iets voor de forummers onder ons De auto stond er nog maar net ,dus iets voor de snelle beslissers!
|
||||
|
||||
Ik ben er vanmiddag al even wezen kijken na jouw tip Wytse, en het ging om een vrij zeldzame B4 "Highland"-uitvoering! Helaas waren de beide deurpanelen aan de bestuurderszijde wel redelijk stuk, en je moet inderdaad even een GT-stoelframe hebben om de bekleding op over te zetten (ik heb eventueel nog wel een compleet GT-interieur voor wêhnag ). Het gaat inderdaad om een half leer-half stof combinatie (creme leer en geruite stof). In de bijrijdersstoel zit een flinke bloedvlek, dus reiniging is noodzakelijk. Ik heb Venema gevraagd wat het nog op moest brengen en hij vroeg er zo'n €200,- tot €225,- voor, met de toevoeging dat hij en een eventuele koper "er altijd wel uitkomen".
P.S. leren pookzak met houten knop mist er inmiddels al uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de mijne er vandeweek ingezet samen met mijn houten stuur