|
||||
|
||||
Golf 3 front ruilen tegen Vento Front
Ik zoek iemand die zijn vento front wel wil ruilen met mijn golf 3 front, als je dit wat lijkt mag je me wel een mail sturen of toevoegen op msn, mijn adres is: marko_bol@hotmail.com.
ps. mijn kleurcode is LA9V (Brilliant Zwart Metallic)
Leon 2.0 TFSI (JD stage2) Golf 1 G60 Golf 3 1.8 Corrado G60 Golf 4 TDI JB-JD Golf IV GTI 25 Jahre Jubi Edition JB-JD Golf 3 1.6 Milestone Golf 3 VR6 CC Golf 4 2.0 Golf 1 Cabrio G60 Audi A4 3.0 Last edited by markob : 29-03-2006 at 09:35. |
|
|||
|
|||
vento front
ik heb nog een vento motorkap in het dragon green helemaal gaaf zonder schade en een gril zondr embleem ongespoten voor 130 euro samen. hoef je alleen nog maar de lampen te kopen.
|
|
||||
|
||||
Ik ga niet kopen, ik wil alleen ruilen, liefst ook nog in dezelfde kleur, das t makkelijkst voor beide.
|
|||
|
|||
was maar een idee succes met je zoektocht denk dat hier meer mensen zijn die wel met je willen ruilen.... zal wel lukken....
|
|
||||
|
||||
Nou valt toch beetje tegen met het aantal mensen dat dit wel wat lijkt he
|
|||
|
|||
nog maar een up voor jou dan.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb misschien wel intresse, ik zoek ook nog een vento front voor op mijn golf 3.. waar kom je vandaan ? en is die grill wat is dat voor een model? zou je eventueel een foto kunnen sturen? na m'n email? Dennuz55@hotmail.com mvg Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat maakt het alleen maar lastiger. Jullie zoeken allebei een Ventofront
|
|||
|
|||
heb wel een vento maar ja de kleur is anders
|