|
||||
|
||||
Een MIVW Auto te koop !!
|
||||
|
||||
Mooie wagen maar wel veel geld ik had het er niet voor over
|
||||
|
||||
zou ik zowieso geen auto kopen wie al veel op treffens is geweest
het blijft altijd de oude auto van.. Maar het is veel geld maar je bouwt hem er niet voor dat is een ding wat zeker is!! ik denk dat ie het geld wel waard is. (wat ik er zo van zie) |
|
||||
|
||||
Ziet er wel gelikt uit, maar inderdaad zoals erwin g60 zegt vind ik het wel veel geld
|
||||
|
||||
Is inderdaad erg duur maar het bedrag zit er 3 dubbel in,en ja ik weet het ,je krijgt het nooit terug.
Carlos heeft zijn Cabrio ook verkocht voor 15000 euro ,zou ik ook nooit geven maar er is altijd wel iemand die het betaalt.Als hij er 6000 voor vraagt dan zal er wel wat aan mankeren krijg je dan.gewoon kopen dat ding en overspuiten.het is een keiharde auto. Last edited by M.I.V.W : 28-09-2006 at 16:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben bang dat 99,999999 procent van dit forum het te veel vind ,deze auto is ook niet bedoeld voor Volksforum publiek,hij staat ook niet hier te koop. |
|
||||
|
||||
*kuch*
Als ik t geld had, zou 't echt wel overwegen,.. en, u weet, ik ben geen Golf fan. Immers: Zo lang je m koopt als een 'daily', is het geen nadeel 'dat je m koopt van iemand die er alle meetings al mee af is geweest'.. Voor die 14.000 pleuri kan je ook een amper aangeklede nieuwe fox kopen... zonder 200+ pk en zonder leer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou hem dus wel willen kopen, alleen heb ik dat geld nu ff niet . En idd wat is veel (relatief iig). Bouw hem zelf maar ff voor dat bedrag. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor wat soort publiek dan emiel ?
|
||||
|
||||
Quote:
Alles wat niet voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja vertel snap ik effe niet??
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is 2x helemaal waar ik zou ook liever dagelijks in deze auto rijden dan in een fox oid. |
|
||||
|
||||
Waarom steeds die ophef over "MIVW!!!"...net of die auto's dan gelijk van goud zijn enzo...vind het soms een beetje op aanbidden lijken....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind je het geen mooie auto dan?
|
||||
|
||||
Vind er weinig aan
En als volksforum publiek niet bedoeld is, why in hemelsnaam marktplaats... Daar is het precies zo met die 99,999999 procent... Vind het een beetje minachtend over komen hoe het gezegd wordt...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik niet.
|
||||
|
||||
Quote:
dat is een goed punt Linnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk niet dat het merendeel het te veel geld vind maar dat het grootste gedeelte van de Volksforummers niet in een project van iemand anders wil rijden. Iedereen hier weet heus wel dat er meer geld in zit dan wat de verkoopprijs is. Zitten hier meer mensen die een hoop geld in hun projecten steken. Volksforummers zijn toch meer mensen die hun eigen ding doen.
|
||||
|
||||
wat een gezeik zeg, het is gewoon een schitterende auto. succes met de verkoop!