|
|||
|
|||
klokie's polo 6n2 SDI 2000 van begin tot ?????
hier ff een stukje van mijn bakkie
dat ik hem net kocht dus nog helemaal origineel tot nu toe dan!!!!!!!! nog ff snel voordat de g40 weg is op de foto met zijn 2!!!! |
|
|||
|
|||
ff een photoshopie hoe hij ongeveer gaat worden!!
me 14 inch steffan's eronder (eerst naar de velgenboer) lekker laag met de bek aan de straat raampies laten couten strippen en deurgrepen in kleur |
|
|||
|
|||
ff het gti grilletje er ingezet
hier nog met het orginele sdi grille en hier met de gti grille alweer een stukje sportiever maar nog niet helemaal wat ik wil!!!maar wel leuk |
|
|||
|
|||
weer even beziggeweest aan me polo
woordje polo van de achterklep af!!! en het vw logo voor zwart gemaakt ziet er alweer stukje beter uit vind ik!!! |
|
|||
|
|||
vandaag weer even bezig geweest!
even me emphaser compo erin gezet 200watt rms die uit me g40 kwam!!! achterkand van me deurpaneel achterkand kickbass!! emphaser!! binnenkand deur voorkand kickbass!! emphaser!! resultaat bijrijderskand!! resultaat bestuurdersdeur!! |
|
|||
|
|||
vandaag naar mechelen geweest
ff paar foto's gemaakt!! |
|
|||
|
|||
vandaag beziggeweest me voorbumper deels te cleanen
totzoverre het resultaad!! |
|
|||
|
|||
op automaxx ff angeleyes eringezet
beste een kutwerkie maja !! hier wat foto's!!!!!!!!!!!!!! en het resultaat foto is wel onduidelijk omdat het nog licht was |
|
|||
|
|||
vandaag 11-07-05 weer even doorgegaan met me voorbumper cleanen
linksvoor heb ik nu al helemaal strak!! nu de rest nog :shock: |
|
|||
|
|||
mijn nieuwe aanwinst
als het goed is gaat ehet er maandagavond onder fk highsport schroefset 55 tot 85 tuf en is te schroefen tot 100mm |
|
|||
|
|||
vandaag ff wat nieuwe foto's in het licht gemaakt
|
|
|||
|
|||
zoals hij er bij stond op m.i.v.w!! |
|
|||
|
|||
weer ff bezig geweest
NIEUWE AANWINST MOTERKAP MET DOORGELASTE VERLENGER hier ff wat pic's |
|
|||
|
|||
nieuwe aanwinst voor onder de polo
bbs rm 15" hard kleur ben ik nog niet zo over uit word orgineele kleur of iets donkerder grijs of zwart!! ideee'n?????? rand word gepolijst met chrome boutjes |
|
||||
|
||||
Zo dan! heb je dat allemaal op 4 september aan je auto gedaan!!
Ziet er overigens wel goed uit al! En die BBS harten zou ik hoogglans verdichten |
|
|||
|
|||
vandaag ff me randen gepolijst en me hard gezandstraald
van me bbs rm!!!!! |
|
||||
|
||||
mooi wagentje
tis alsof ik in de spiegel kijk. dit is die van mij Maar ik ga niet veel meer veranderen tis me daily. Daar heb ik de golf 2 voor heb alleen chromolux folie op de ramen en een schroefkitje van fk. Ik heb ook een silvere reflexe polo sdi Trouwens die van mij haalt de 185, ?? hier nog een Mooi bezig en ga zo door Last edited by peter139 : 14-09-2005 at 23:17. |
|
|||
|
|||
das ook neen mooi ding zeg
maare die van mij haalt nu ook de 170 op de teller is ong 180 echt !!!!!!!! |
|
||||
|
||||
dat gaat er goed uit zien ! wanneer komen de
wielen eronder ??
|
|||
|
|||
ff een grotere foto geupload van me bbsjes
rand gepolijst en hard is hier gezandstraald boutjes zijn trouwens net terug van de chromer!! :lol: :lol: Last edited by klokie : 15-09-2005 at 15:39. |