#1
|
||||
|
||||
stuurbekrachtiging - nulpunt??
eey na mijn inbouw van 18 8v waar alles gelukt is in mijn cabbie heb ik nog een vervelend iets.. waarschijnlijk heel simpel op te lossen maar hoe??
ik heb er ook gelijk een stuurbekrachtiging bij in gebouwd en die draait perfect en lekker licht.. maar het rare is dat ie niet terug draait naar zijn nul punt? de mechanische stuurhuizen hebben hier een stelschroef voor. maar hoe zit dat nou met een hydraulische? of zou het komen omdat er atf II olie in zit en dat het te dik is.. mijn vermoeden zegt van niet. Wie weet hier wat meer over?? alvast erg bedankt jongens.. |
#2
|
||||
|
||||
die kans is wel mogelijk omdat er normaal stuur olie ingaat en dat is bijna water en atf is machtig in vergelijking tot dat en een maatje van mij zat met het zelfde probleem en daat lag het ook aan de olie maar moet je ff kijken want die had geen atf dus moet je het ff bekijken of het werkt
__________________
wesley |