Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-05-2008, 21:41
goonie's Avatar
goonie goonie is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 12
Thumbs up stuurbekrachtiging - nulpunt??

eey na mijn inbouw van 18 8v waar alles gelukt is in mijn cabbie heb ik nog een vervelend iets.. waarschijnlijk heel simpel op te lossen maar hoe??

ik heb er ook gelijk een stuurbekrachtiging bij in gebouwd en die draait perfect en lekker licht.. maar het rare is dat ie niet terug draait naar zijn nul punt? de mechanische stuurhuizen hebben hier een stelschroef voor. maar hoe zit dat nou met een hydraulische? of zou het komen omdat er atf II olie in zit en dat het te dik is.. mijn vermoeden zegt van niet.

Wie weet hier wat meer over??
alvast erg bedankt jongens..
Reply With Quote
  #2  
Old 19-05-2008, 21:30
dent64's Avatar
dent64 dent64 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 28
Default

die kans is wel mogelijk omdat er normaal stuur olie ingaat en dat is bijna water en atf is machtig in vergelijking tot dat en een maatje van mij zat met het zelfde probleem en daat lag het ook aan de olie maar moet je ff kijken want die had geen atf dus moet je het ff bekijken of het werkt
__________________
wesley
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum