|
||||
|
||||
foto shoep verzoek !!!!
Wie kan deze foto voor me bewerken ?
Polo laten zaken platte banden anderkleur hard etc leef je uit zou ik zeggen ! Ik heb de velgen (OZ-turbo 15x 7,5 j et 27) als opknappers gekocht. Ik wil graag zien of ze onder de auto staan (als ie verlaagd is en de velgen opgeknapt zijn) Als ze er niet echt eronder staan dan gaan ze in de verkoop. Alvast bedankt voor de medewerking ! |
|
|||
|
|||
Quote:
niet de mooiste sjops maar een begin.. is ook maar m'n eerste keer btw, sorry van je huis, hij is het slachtoffer geworden van digitale verlaagpraktijken db |
|
||||
|
||||
lol@ fshop's , maar, ik zou eerst beginnen met je banden wat harder te blazen.
en dan kan KevinTDI mss een mooie shop maken |
|
||||
|
||||
Quote:
Banden waren ook opknappers zo gezegt Die liggen er al niet meer om. Ik heb de wielen maar even snel eronder gehad en niet gekeken of de banden hard waren.Hier zullen we het dus mee moeten doen. Ik vind de eerste resultaten al geweldig thx hiervoor. Alle overige fshops zijn nog steeds welkom (het gaat om het idee,hoeft niet perfect te zijn) grtn Marco |
|
||||
|
||||
btw, sorry van je huis, hij is het slachtoffer geworden van digitale verlaagpraktijken
db[/QUOTE] thx mate het gaat om het idee he ! |
|
||||
|
||||
Ik vind het mooi Marco !
Ik zeg knal ze er maar onder
|
||||
|
||||
Ik zal straks eens kijken wat ik voor je kan doen...
Edit: alsjeblieft In de gallery staat een grotere versie mocht je een nieuwe achtergrond willen De harten kon ik niets mee, omdat ze zwart zijn is de kleur nauwelijks nog aan te passen zodat het er netjes uit ziet! Last edited by Kevin20v : 01-09-2006 at 10:44. |
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
dat noem ik een soep, die vorige was paint
Bandjes overal even plat gemaakt, nice job Kevin! |
|
||||
|
||||
Dankje!
|
|
||||
|
||||
Nog even een bijdrage...
shopje van Kevin's shopje Niet supernetjes, maar geeft een goed beeld Hope you like it |
|
||||
|
||||
Netjes gedaan joh! dat blauw vind ik er wel erg cool uitzien!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha, nee paint shop pro 9, maar in 5 minuten gedaan na 12 uur 's nachts en de eerste keer dat ik zoiets doe db |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon de layer gekopiëerd, en dan via "adjust levels" de foto veel te licht gemaakt. Daarna velgjes uitgeknipt en beetje bijgewerkt Lukt jou het de volgende keer ook |
|
||||
|
||||
He bedankt mannen !
Ik denk dat ik er toch maar aan ga beginnen als ik t zo zie. Dat wordt weer veel schuren en polijsten ! thx Marco |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi houden staan er wel leuk onder. EN wat voor kleur krijgen de harten ??
|
||||
|
||||
Quote:
Waarschijnlijk zwart M |
|
||||
|
||||
die blauwe is super sponzer!
|
|
||||
|
||||
Kan misschien iemand de harten ook nog even zilver maken a.ub.
Ik twijfel toch nog tussen zwart of zilver kleurig hart. Wederom alsvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
Quote:
welke wil je in t zilver hebben? die OZ's of de BBS-en?