|
|||
|
|||
1st VAG-OPEL Day
vorig jaar hebben wij voor de 1st maal the 1st Friendly vw-opel meeting geprobeerd in belgie en die sloep daar ENORM aan, was een succes!!!
in nederland schijnen die niet zo super te zijn, maar hier in belgie vriendschap allom en sfeer op en top!! wie vw meets kent en doet in belgie, kent het niveau dan ook wel ondanks het succes van vorig jaar, breiden wij nu het concept wat uit. vw wordt vag en opel word de opel group (vauxhall etc ook..) grotere locatie, grotere organisatie.. Kortom, dees wordt een dag om niet gauw te vergeten maybe some have allready seen the flyer in belgium ? Last edited by Jimson : 07-06-2006 at 23:41. |
|
||||
|
||||
Wie wil er nou Opels zien tijdens een VW meeting?
|
|
|||
|
|||
begrijp toch steeds die reacties niet van de nederlanders hoor...
ben ook vwfreak in hart en nieren en zou nooit nog iets anders kopen, maar om zulke reacties te geven... |
|
||||
|
||||
@Jimson....hij zit je maar te dollen .....niet te serieus nemen...
en hier in NL ook al 2x door vwforum geweest...vwo meet heette dat...vindt het wel eens ok....niet iedere meet maar is wel goed om de 2 "tegenpolen"eens bij elkaar te zetten... Ben zelf wel liefhebber van de klassieke opeletjes hoor...kan ik zwaar waarderen... grtz..Vic..
|
||||
|
||||
Quote:
ikkke niet!!!!! Wel VW´s tijdens een Opel meeting |
|
||||
|
||||
Quote:
Zin om te gaan dan Rene ?? Wij gaan via de a2 daar naar toe! Via zuid limburg dus... Het is leuker om met meerdere mensen te rijden! Wij zijn vorig jaar ook geweest en was één van de meest geslaagde meetings van 2005 |
|
||||
|
||||
Ik weet niet, zal me eens overleggen, 17 september duurt wel nog effe.
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk toch enkele volksforumleden zondag ll op vw movement een flyertje ontvangen?
wees allen welkom!! grote keuze aan drank en eetgelegenheden (pizza, friet, broodjes, ijs, snoep...) en randanimatie (voor de kinderen ) springkasteel, kindermolen... |
|
|||
|
|||
even een vraagje :intree 10 euro [ok]
maar bezoekers gratis ?????????? even uitleg |
|
||||
|
||||
Quote:
auto op showterein kost je 10 euro.. te voet naar binnen is gratis.
|
|||
|
|||
Quote:
Goed kevin ik jaag wel mee dan met de einzer Spreek je! |
|
|||
|
|||
Quote:
REANIMATIE voor de kinderen?? Zullen ze nodig hebben wanneer ze een doorgerotte opel zien grapje moet kunnen he jonges? |
|
||||
|
||||
Quote:
jep maar zelfs maakt leukere grapjes
|
||||
|
||||
En als ik ergens een hekel aan heb qua zogenaamde grappen is het Bob Saget wel On topic : goed initiatief . Eeuwige gezeik over een Opel of VW moet maar eens afgelopen zijn Had ooit een C Kadett en geloof me : nog nooit zo hard door een haagse straat met drempels kunnen racen .. 120 op de teller . Ja toen had ik nog wilde haren Last edited by Gert : 29-06-2006 at 13:02. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, heb een tijdje terug gelezen dat jij nog steeds wilde haren onder je oksels hebt zitten Tot op je kont was het toch? |
|
||||
|
||||
Nee de kaalslag slaat aardig toe .. wat op mijn vingers en benen
On topic uppie voor de meeting |
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken of ik nog foto's kan vinden van vorig jaar! ik denk dat ik die nog wel ergens heb rondslingeren
|
|
|||
|
|||
whaha nee vind het ookwel een leuk alternatief een opel - vag meeting aangezien er toch ook wel nette opels rijden bijv c coupe etc. Maarja we zien het verder wel
|
|
||||
|
||||
Zelfs bekende nederlanders als Ali B rijden in een C-Kadett
|
||||
|
||||
Quote:
Die Ali toch! Up voor Jimmy Was vorig jaar zeer geslaagd, wel erg warm maarja na de MIVW meeting kan ik wel wat hebben
|