![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen zin om weer naar de dealer te gaan, dus wie wil er 5 euro verdienen en mij een (mat) zwarte VW logo versturen voor mijn Sletta?
Het is voor de oude stijl (= veel dunnen lamellen, pre-'87 geloof ik), dus een redelijk klein logotje. Zaten op alle Golf GTI'tjes van die tijd. Ik betaal de verzendkosten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niemand nog z'n logotje liggen op zolder of in de schuur?
|
|
|||
|
|||
![]() Het chrome matzwart spuiten of heb je helemaal niets?
|
|
||||
|
||||
![]() dit is dr een van een brede grille, hij heeft maar een grille in de aanbieding en twee logo's, waaronder een zwarte
dus denk niet dat ie dr bezwaar tegen heeft als je alleen de zwarte overneemt weet alleen niet zeker of je iets hebt aan eentje van een nieuwe grille http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...&df=1&p=10&fta=
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt, ik heb de beste kerel gemaild voor de zwarte. @ golf mkII 16v: ik heb een chromen logo, maar weet dat het zwart spuiten ervan niet lang mooi blijft, de lak komt er al snel weer af als je een paar goeie vliegen te pakken hebt gehad! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb het bij die van mij ook gedaan en het zit er toch al even op ![]() Even goed schuren en ontvetten en spuiten. |